Gå til innhold

Frisør i Tromsø? Litt utenom tema men trenger svar ;-)

Anbefalte innlegg

Vi skal nemlig på julegaveshopping i Tromsø første helga i desember. Er ikke fornøyd med frisørene jeg har vært hos her vi bor, og lurer derfor på om jeg skal bestille tid til klipp, farging og striping i Tromsø. Er det noen av dere som er fra Tromsø/bor der/har bodd der som har gode erfaringer med en frisør? Håret mitt er het krise!

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bruker Benoni og Rosa. Er alltid kjempefornøyd. Vil da anbefale frisøren Gunvor. Husk å bestille time i god tid. Akkurat som Klipperiet er Benoni og Rosa en dyr frisørsalong. Men appsolutt verdt det.

Takk for svar alle sammen :-)

Er nok enig med dere som skriver at noen av frisørene er litt dyrere, men at det er verdt pengene. De dyreste er faktisk ofte best.

Litt nysgjerrig på hvem denne frisøren er som kanskje er fra Lakselv. Det er nemlig her jeg bor, og har prøvd flere frisører her de to årene jeg har bodd her og ikke vært fornøyd en eneste gang... Var hun lærling? Jobber hun i Tromsø ennå, eller skulle hun tilbake til Lakselv?

Ikke sikkert du har svar på dette, men spør i tilfelle du tilfeldigvis vet ;-)

elli-karamelli:

jeg klipte meg hos han homsen på Klipperiet for noen år siden, jeg har aldri vært meg glad over frisyren min som da han klipte meg! :-) Han har dessverre sluttet ja :-(

Ellers har jeg pleid å gå på Hairport, rett ved siden av Paletten. Jobber ei jente der som heter Line, hun er utrolig flink!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...