Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 mens en henter i barnehagen, og bilen står rett utenfor? Er det ok synes dere?
yasmina Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Neri, jeg syns ikke det. Det kan skje noe med deg f. eks mens du er i barnehagen og da vet kanskje ikke folk at det er en baby i bilen. Var en baby som frøs i hele i USA for noen år siden. Moren skulle kun kjøpe melk og sprang inn på butikken, besvimte og ble plukket opp av sykebilen. Ingen visste at hun hadde en liten baby i bilen..... Er et vel ekstremt tilfelle det da, men man vet aldri.....
miss jones Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Dersom jeg en sjelden gang henter storesøster i barnehagen og har med meg babyen og hun sover, så lar jeg henne sitte i bilen. Jada, mye rart kan skje: bilen kan bli påkjørt eller stjelt, jeg kan besvime eller få hjertestopp og bli sendt på sykehus, men dersom man skal tenke sånn kan man jo ikke være alene hjemme med en baby heller da.. Hva om jeg besvimer når jeg er hjemme alene med babyen? Da kan det jo gå flere timer før mannen kommer hjem. Dersom det skjer i barnehagen er det vel større sjanse for at noen oppdager babyen. Nå bor vi på et lite sted som oppfattes som trygt, i en stor by vet jeg ikke om jeg ville hatt baby i bilen. men da mest med tanke på at noen kan stjele bilen.
to+en til! Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg har latt babyen sitte å vente i bilen mens jeg henter storebror. Da sover så klart babyen, og jeg er mye kjappere enn vanlig. Om noe skulle skje, så vet de ansatte at jeg så og si alltid har med babyen, så da sjekker de nok om han er med den dagen også. Og jeg parkerer helt inntil barnehagen.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Ja, det synes jeg er helt greit. Så lenge du vet at bilen er låst og at ungen ikke sitter og gråter eller er redd.
Gjest Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg har gjort det en gang for mye, gikk fra et sovende gull -kom tilbake til en hysterisk prins et par minutter etterpå. Hjerteskjærende selvom det egentlig ikke var mer dramatisk enn at han våknet mens jeg var borte... Aldri mer, han skal slippe å bli redd slik flere ganger!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 jeg gjør det om han sover og barna er ute når jeg henter, for da løper jeg bare inn og henter sekk og matboks - og tar eldste mann med hjem i uteklærne. Må jeg inn og hente, så tar jeg babyen med meg i stolen - sover så godt så. Har heldigvis iso fix feste i bilen, så det er super kjapt og enkelt å ta stolen ut og inn av bilen. Har jo lest og hørt om biler som har tatt fyr, det er mitt mareritt...
Tigergutt Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 For meg er det feil! Har lest nok skrekk historier hvor biler har blitt stjålet med baby inni...etc... I tillegg tenker jeg på hva om bilen skulle begynne å brenne. Liten sannsynlighet for at noe slikt skal skje, men jeg tenker alltid hva som kan skje babyen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå