Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hvordan går det med EL-testingen? Bedre lykke i dag? Ropte jo på den i går, så jeg kan ikke forstå annet enn at den er rett rundt hjørnet;-) Stor klem-
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 heihei Ja, jeg kan ikke skjønne noe annet jeg heller du, den må jo være rett rundt hjørnet nå. Har ikke fått testet enda i dag, da jeg måtte ut og finne ett søndagsåpent apotet.. Og det tok litt tid... Har nettopp kommet hjem med 7 DYRE el-tester nå, så skal snart teste en, må bare vente litt, for jeg må selvfølgelig ikke på do nå... sier som du sa i går jeg : AAAAAAAAAAAIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAIIIIIIII.. eller hva det var. Haha Håper Ronjabrølet virka, ellers så må du rope høyere Hvordan er formen din i dag? Bedre enn gårdagen? og din kjære, har han tømmermenn?? Var innmari koselig å prate med deg i går
Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Heia! Har aldri tatt slike EL-tster jeg, men har sett at de er dyre! Typisk at du ikke må tisse da... Er vel ikke så lurt å drikke så mye heller? Eller er det kanskje bare ved grav-tester det...? (Ronjabrølet Må bare virke, vent å se:-) Formen min er bedre i dag, har ikke hodepine heller! Blør veldig mye da men... Gjorde det sist da jeg sprayet også. Gjorde godt å prate med deg i går:-) Sambo er trøtt, men formen er visst ikke så verst. Kompisen har overnattet her, og de ligger på hver sin sofa... Skal snart til noen venner og spise pizza nå, deilig å slippe middagslagingen i dag!
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 kosta nesten 400 kr vettu, bare for 7 pinner.. Jammen meg dyrt nok, håper bare en av de viser positivt resultat. Nei, det er ikke så lurt å drikke mye vann tror jeg, så jeg får bare vente og se hva som skjer. Satser jo på at Ronjabrølet ditt har fungert da Godt å lese at formen er bedre. Det er alltid sånn, noen dager er helt pyton, og man kommer seg nesten ikke gjennom de.. Så kan neste dag være kjempebra igjen. Jeg hadde en drittdag i går, men dagen i dag er bedre. Har vært ute og gått tur, og været er topp. Nå skal jeg og mannen lage hjemmelagd pizza, og slappe av. Tror dagen i dag fører mye mer positivitet med seg. Kos deg med pizza i dag du også Jeg sender deg en oppdatering om brølet ditt har virket. Stor klem fra meg
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 sukk.. El-testen var neg i dag også. Nå skjønner jeg ingenting. Depper litt nå igjen. kan du rope høyere ?? Et skikkelig brøl denne gang, slik at jeg får el nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå