Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Noen som har noen bra forslag til jentenavn? Ikke av de mest vanlige, men heller ikke for spesielt
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 jenta mi skal hete Tiril Malene, syns det er fint og ikke så veldig vanlig=)
Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 tja.. de er kanskje ikke så spesielle da.. men navna jeg syns er pene er; Mali Malin Aurora Emmeline ( kanskje litt vel sukkersøtt.. men.. ) Tomine Simone Adele Antonie Sunniva
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Ylva Olivia Albertine Sigrid Sofia Det er noen av de navnene jeg synes er tøffe, og som vi ikke har valgt selv. Vil ikke røpe vårt navnevalg ennå..hihi:)
Cipra har 2 jenter Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Heier på Sunniva jeg, for jeg har selv ei jente som heter det Ellers synes jeg Elethe og Celine er pent. Lykke til med navnevalg
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Helga kristine Maren sofie marte karine karene oliva Anna marte solveig Viola lente kristiane margaretha Margot Elin Ellen linda vibecke gina otilie oline sunniva Rachel elvira adele andrine alle navn jeg kom på nå, ikke alle fine og det ble vel så mange at det blir forvirrende for det blir for mange å se på. men det er da noe.
Nicki_81 Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Rikke Siren Linita Leah Bolette Matilde Lisabet Mina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå