Gå til innhold

Dere som har kjent liv tidlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere kjenner ? er litt nysjerrig på det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjennte liv første gang 14+4, da kjenntes det bare ut som litt leamus. etterhvert kjennte jeg bevegelser, litt sommerfulaktig, og nå i uke 18 kjenner jeg ordentlige spark. utrolig vaskelig å forklare da...he he

Skrevet

Hei. Når jeg leste om at andre kjente bevegelser, kalte de det for "fiskehale". Da jeg var 16+noe, fikk jeg kjenne små, beskjedne bevegelser, og kunne fint sammenligne dem med en fiskehale :)

Skrevet

ENDELIG noen som beskriver det slik jeg gjorde..

LEAMUS ;)

heehehhe...alle sier det er som en boble som sprekker eller fiskehale eller noe slikt men jeg har aldri skjønt hva de mente..så jeg fant ut at det lignet en leamus ;)

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente liv ca uke 16, men er litt usikker om jeg kanskje kjente det før. Det kjentes litt som luft i magen, det "boblet" liksom. Det var vanskelig å skjønne om det var luft eller babyen jeg kjente, men etter hvert ble disse "boblene" tydligere, og da var jeg ikke i tvil lenger!

Skrevet

kjente boblene for første gang alt i uke 13,viste ikke hva det var da,men nå er jeg sikker.

Skrevet

Hei.

Jeg kjente også liv de første gangene i ukene 14-15. Men det var ikke ofte de første ukene. Den siste uka har det vært hver eneste dag. I dag våknet jeg tidlig og da var det veldig livlig: Til og med mannen min fikk kjenne ett par i dag. Det var helt utrolig koselig. Nå er vi 18+6-

Men ja det kjennes som luftbobler og leamus de første gangene. Etter hvert kjenner du god forskjell på luft i magen og spark.

Skrevet

Jepp, jeg synes også det lignet mye mer på leamus enn bobler og fiskehaler! :)

Kunne også kjennes ut som veldig svake dytt. Som om noen forsiktig prikket med en fingertupp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...