ViSkalBliEnTil Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hva er det dere kjenner ? er litt nysjerrig på det....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 jeg kjennte liv første gang 14+4, da kjenntes det bare ut som litt leamus. etterhvert kjennte jeg bevegelser, litt sommerfulaktig, og nå i uke 18 kjenner jeg ordentlige spark. utrolig vaskelig å forklare da...he he
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Hei. Når jeg leste om at andre kjente bevegelser, kalte de det for "fiskehale". Da jeg var 16+noe, fikk jeg kjenne små, beskjedne bevegelser, og kunne fint sammenligne dem med en fiskehale
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 ENDELIG noen som beskriver det slik jeg gjorde.. LEAMUS heehehhe...alle sier det er som en boble som sprekker eller fiskehale eller noe slikt men jeg har aldri skjønt hva de mente..så jeg fant ut at det lignet en leamus
MONAK Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Jeg er førstegangs og kjente liv ca uke 16, men er litt usikker om jeg kanskje kjente det før. Det kjentes litt som luft i magen, det "boblet" liksom. Det var vanskelig å skjønne om det var luft eller babyen jeg kjente, men etter hvert ble disse "boblene" tydligere, og da var jeg ikke i tvil lenger!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 kjente boblene for første gang alt i uke 13,viste ikke hva det var da,men nå er jeg sikker.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Hei. Jeg kjente også liv de første gangene i ukene 14-15. Men det var ikke ofte de første ukene. Den siste uka har det vært hver eneste dag. I dag våknet jeg tidlig og da var det veldig livlig: Til og med mannen min fikk kjenne ett par i dag. Det var helt utrolig koselig. Nå er vi 18+6- Men ja det kjennes som luftbobler og leamus de første gangene. Etter hvert kjenner du god forskjell på luft i magen og spark.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Jepp, jeg synes også det lignet mye mer på leamus enn bobler og fiskehaler! Kunne også kjennes ut som veldig svake dytt. Som om noen forsiktig prikket med en fingertupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå