Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 hjelper lecitin mot vasospasmer også? jeg har ikke hatt antydning til trange melkekanaler etter jeg har trappet ned til en kapsel pr dag(500mg), men nå i det siste har jeg fått så vondt akkurat idet babyen tar sugetak.vondt under brystvorta. tror det har sammenheng med vasospasmene. evt hvordan bør jeg øke igjen da? og hvilken helsekostkjede er det som fører kloster? har ikke funnet det jeg. lurer også på om babyen øker melkemengden når hun suger og suger og det ikke kommer melk. tror han kunne sugd i en evighet om jeg ikke hadde tatt han bort. eller er det nok at han suger ofte for å øke? og: når han legges kl 19 på kvelden, har han pleid å sove til 04.30, men nå våkner han minst en gang ekstra om natten (har gjort det siste uken. de første 3 døgnene var det tydelig økedøgn, men så har han fortsatt å våkne i flere dager nå. kan det være at han ikke får nok melk til kvelden kanskje?
Expat Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Kloster finnes også på apotekene. Varme hjelper mot vasospasmer. Melken øker når de kosesuger. Dere har nok en økeperiode nå, det er helt vanlig, det er også "verst" på kvelden. Får du sovet en del så går det lettere på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå