ludda Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hadde tenkt å på bim treff men kom aldri så langt....Daniel ble to dager gammel å født i uke 28.Han var 39 cm lang å 1000 gr.Ønsker alle dere lykke til videre i svangerskapet...
Sjalabais Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Å, nå fikk jeg vondt i magen! Lille Daniel var sikkert verdens skjønneste lille prins! Ufattelig at dere ikke fikk mer tid sammen med han. Hvordan går det med deg Ludda?
rikke med 2 små Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 forferdelig trist,vanskelig å finne ord... jeg føler med deg. leste annonsen i avisa,og har tenkt mye på det siden. Håper dere klarer å ta vare på hverandre gjennom sorgen! mange klemmer fra meg.......
*mamma_i_desember* Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Kjempefælt!! Håper dere tar godt vare på hverandre i den tunge tiden. Trøste klem herfra
hemmeligvemmelig Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Huff, så trist Fikk skikkelig vondt nå.. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer, skal sende dere noen fine tanker! Klem
Hufsla Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 jeg beklager så mye. Jeg føler virkelig med deg... Kan ikke sette meg inn i hvordan du har det, men det må være mye værre enn jeg kan tenke... Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, ord blir så fattige...
turbomamma4 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Stor klem og varme tanker til deg, mannen og jenta di. Leste annonsa i avisa og ord kan ikke beskrive hvor vondt det var. Blir tom for ord jeg. Vil bare si deg at du er i mine tanker. Stor klem fra "swing" læreren din.....
ludda Skrevet 26. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2006 Hei sann..det går greit,men det er utrolig vondt..takk sjalabais å alle som har tenkt å tenker på meg..skrev akkurat et takke brev på 3 trimester,så svippet jeg innom her også..ønsker dere lykke til med de små i magen.....
Sjalabais Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Hei Ludda! Tenker mye på deg fremdeles! Skjønner godt at det er utrolig vondt, selv om jeg på ingen måte har noen forutsetninger for å fullt og helt sette meg inn i hvordan du har det... Ønsker deg hell og lykke med alt dere velger å gjøre nå og i framtiden!!! Klemmer fra oss her
hemmeligvemmelig Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Må si meg enig med Sjalabais her, tenker på deg/dere flere ganger om dagen! Er så trist å tenke på, også har du jo mistet før også (mener jeg å huske, beklager så mye om jeg tar feil) og det er så utrolig urettferdig synes jeg Håper dere kan finne trøst og styrke i hverandre, og ønsker dere alt godt videre Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå