Gå til innhold

Jeg irriterer meg over folk som ikke skriver utfyllende overskrift på innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks: Folk som skriver liknende i overskrift i forumet:

Når skal man begynne med......

Så må man gå inn på innlegget for å finne ut at det faktisk er grøt de lurer på når man skal begynne med...Liker når man ser hva innlegget går ut på i overskriften. Ikke mye ekstra arbeid å heller skrive "når skal man begynne med grøt?"

Det tar mye tid å gå inn på alle disse difuse innleggene....Måtte bare få det ut.....Har irritert meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg kanskje ikke, men hvis HI vil få svar bør overskriften si litt om innholdet. Jeg hopper over mange innlegg, fordi det ser uinteressant ut. Så folk bør kanskje tenkte på at deres innelgg ikke bli lest hvis ikke overskriften er bedre...

Skrevet

Er så enig...Dette har irritert meg og....

Skrevet

Helt enig! Tenkte også på dette i går faktisk! Det er også til hjelp for andre som har samme ting de lurer på hvis det går tydelig fram fra overskriften hva det handler om.

Skrevet

Ja så enig!!! sleipetråder kaller eg de for:P

Skrevet

Så bra at noen fikk rem dette,har irritert meg og

Skrevet

Jeg er enig:-)

Jeg har i tillegg veldig treig data og det er kjempekjedelig å åpne innlegg som jeg ikke kan bidra på. Så da gidder jeg ikke åpne innlegg der det ikke står klart i overskriften hva innlegget handler om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...