Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Eks: Folk som skriver liknende i overskrift i forumet: Når skal man begynne med...... Så må man gå inn på innlegget for å finne ut at det faktisk er grøt de lurer på når man skal begynne med...Liker når man ser hva innlegget går ut på i overskriften. Ikke mye ekstra arbeid å heller skrive "når skal man begynne med grøt?" Det tar mye tid å gå inn på alle disse difuse innleggene....Måtte bare få det ut.....Har irritert meg...
Luca Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Irriterer meg kanskje ikke, men hvis HI vil få svar bør overskriften si litt om innholdet. Jeg hopper over mange innlegg, fordi det ser uinteressant ut. Så folk bør kanskje tenkte på at deres innelgg ikke bli lest hvis ikke overskriften er bedre...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Er så enig...Dette har irritert meg og....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Helt enig! Tenkte også på dette i går faktisk! Det er også til hjelp for andre som har samme ting de lurer på hvis det går tydelig fram fra overskriften hva det handler om.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Ja så enig!!! sleipetråder kaller eg de for:P
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Så bra at noen fikk rem dette,har irritert meg og
Gjest Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Jeg er enig:-) Jeg har i tillegg veldig treig data og det er kjempekjedelig å åpne innlegg som jeg ikke kan bidra på. Så da gidder jeg ikke åpne innlegg der det ikke står klart i overskriften hva innlegget handler om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå