Gå til innhold

Lille Daniel ble bare 2 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kom så alt for fort lille venn....

En følelse så stor,en kjærlighet

så vidunderlig å god.

To øyne som så

så vakre å himmelske blå..

En bitte liten kropp

så perfekt.......

Et håp vi fikk av ditt livlige blikk.

Du var sterk

Et lite underverk.....

Du satte store spor,å i mamma og pappas hjerte,vil savnet etter deg for alltid bo..

Hjertet kjennes ut som et stort sår,du var så inderlig ønsket lille vennen vår.....

Du var så tapper,dine små armer å bein sprellet villt da mamma og pappa var hos deg..

Du viste med hele deg at du ville leve.

Håpet var stort,men til slutt måtte gutten vår gi opp..

Vi elsker deg Daniel å takker for to vakre dager..

Jeg ønsker alle her inne lykke til videre i svangerskapet,ta godt vare på dere selv å de flotte magene.En vakker dag skal verden smile til meg også....har heldigvis datteren min.å nå 3 engler i himmelen.unner ingen smerten jeg går igjennom nå..håper alle her inne har det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer....

Stor trøste klem...

Skrevet

uff så trist. føler med dere.

lykke til videre til dere også.

Skrevet

Så fryktelig trist at du skulle få oppleve dette - og det er tydeligvis ikke første gang heller. Jeg har selv mistet barn, og det er vanskelig å beskrive den tomheten og håpløsheten man sitter igjen med etterpå - alt er jo så mørkt. Jeg håper du får oppfølging, både av fagpersoner og familie/venner, men mest av alt håper jeg du har krefter til å komme deg igjennom dette selv. Stor klem fra meg.

Skrevet

Kondolerer så mye. Kjempe trist at det gikk slik. Tenker på dere. Lykke til i tiden frem over.

Trøste klem!

Skrevet

forferdelig trist....kondolerer så mye...lykke til fremover ja...klemmer fra meg =0)

Skrevet

Det var trist. tenker på dere....

klem

Skrevet

Jeg har ikke ord, kondolerer.

Skrevet

hei..kondolerer så mye... sitter her med tårene i øynene,og en vond klump i halsen...selv,ønsker dere alt godt fremover..

*trøsteklem*

Skrevet

Kondolerer...

Ord blir så fattige i slik en stund, men sender dere mange varme tanker. Ta godt vare på hverandre i sorgen.

Sender en kjempe trøsteklem

Skrevet

Å nei, Ludda, så ufattelig trist! Kondolerer! Håper det går bra med dere, mange klemmer sendes din vei.

Skrevet

Kondolerer så mye, dette var utrolig trist å høre.....

Skrevet

Så grusomt vondt det må gjøre. Måtte det komme noe godt ut av det, selv om synes umulig. Ønsker dere alt godt i fremdtiden. Tenker på dere!

Skrevet

Noe så trist! Kondolerer. Vet ikke helt hva mer jeg skal si, som det sto tidligere her - ord blir fattige!

Tenker på dere! Klem

Skrevet

Har ikke ord, bare ufattelig lei meg på deres vegne.

Skrevet

Kondolerer så mye, så utrolig trist!!

Klem

Skrevet

Livet er så ufattelig urettferdig :0(

Kodolerer så mye,tenker på dere og tenner ett lys for vesle Daniel idag.

Måtte dere finne styrke i hverandre nå i denne tunge tiden.

Vennlig hilsen

Hege.

Skrevet

Ord blir fattige. Kondolerer...

Lykke til videre, virkelig....uff, det er så tragisk.

Virkelig lei meg på deres veine...

*klem*

Skrevet

åååååååååå..kondolerer så mye kjære deg ...bare tenk at det er mange som har deg i sine tanker og gir deg styrke igjennom gode tanker sendt til deg....

min tante sa til min lille kusine da hun skulle forklare det for henne da de mistet sitt barn bare noen dager gammel:

"Gud er så fryktelig glad i oss alle som han har skapt,men noen er såå spesielle for ham at han ikke klare seg uten dem,og de må reise fort tilbake til igjen for han savner dem så...."

Skrevet

Vanskelig å vite hva man skal si til slikt...

Sender noen varme tanker i sorgen!

Skrevet

Hei Ludda - jeg kjenner deg jo fra før, men ville allikevel si at jeg tenker på deg altså. Og nå renner tårene igjen for n´te gang - det er så ufattelig trist og uvirkelig at lille Daniel ikke skulle få leve...

Man kan jo tenke at det er urettferdig, men det er vel tanker som ikke er så konstruktive og hjelper kanskje ikke stort.

Det gjør det hele ekstra forferdelig når han var så inderlig sterkt ønsket - og dere har opplevd så mange tap - og vi har INGEN barn å miste!

Det er DU som må ta vare på deg selv nå, Ludda, så håper jeg vi treffes igjen snart.

PS - si ifra hvis du trenger å låne Tom... Han har en sterk rygg å støtte seg på og gråte på - og noen ganger er det befriende med de som ikke kan snakke, også!

Stor klem

Skrevet

uff,har ikke ord.kondolere så mye.....tenkerpå der!

Skrevet

Kondolerer............

Med tårer sender jeg over en varm klem ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...