Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å venter på at jeg skal på jobb.. begynner kl.15 ! Gruer meg.. orker ikke...Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien.. Merker det begynner å bli litt tungt nå.. Blir fortere sliten i korsryggen og kynnerne kommer ofterer når det er mye stress.. (som det er i en slik jobb). Kynnerne er ubehagelig når jeg det er stress og jeg ikke kan slappe av... Har trossalt et stort ansvar når det som regel bare er 1-2sykepleiere på vakt... og resten assistenter og hjelpepleiere..

Er så mye jeg må ordne og handle før babyen kommer også.. itillegg til at det går mot jul.... Er 27+2...Tiden går så fort!! Når jula er over er det jo ikke mange ukene til jeg skal føde... 11feb

Skal til legen 20.... så får se hva han sier..

Fler som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :o) Er hjelpepleier selv,og jobber kun natt,er "bare"22 uker på vei jeg da,men kjenner i mage og rygg enkelte ganger ja.Skal til legen 6 des. jeg da,vet ikke om jeg makter disse natthelgene lenger jeg ,tre på rappen,fre,lør,søn det er bare puuuh på mandagsmorgen.

Skrevet

Ja, det er skikkelig slitsomt! Kom fra jobb for en time siden.. er helt kaputt jeg... ryggen verker..

Tenker det er ekstra tungt å jobbe nettene ja.. Man får liksom ikke noen normal døgnrytme av det heller...Det må være slitsomt..kroppen krever joe n edl god søvn når man er gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...