Cala* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hvordan reagerer dere på fremmede som kommer bort og tar deg på magen?? Noen har gjort det på meg og jeg følte meg ille til mote! Tross alt ganske privat da!!
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 det har ikke skjedd med meg enda...håper IKKE det skjer heller!! kommer det seriøst fremmede mennesker bort å tar deg på magen`?? nei du da hadde jeg trekt meg tilbake å gått... frekt... slik gjør man bare ikke... det er vertfall min mening..
Jente19*31.01.07* Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Er så enig.. Man går ikke å tar ikke gravide på magen heller.. Bare fordi at det er noen inni der så kan ikke folk ta på magen forde.. ¨ Liker ikke at folk jeg nesten kjenner gjør det heller jeg.. Familien er helt greit.. men uten om det så er det et få tall jeg synes er greit..
missmam Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Helt enig! Det er jo så frekt av fremmede å komme å ta på magen din! ÆSJ! hadde trekt meg unnajeg også!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 hehe...æsj..gjør noe det?hadde noen gjort det hadde jeg gått ja..kan lissom folk komme bort til noen å ta de på puppene å sånn da..herregud..kroppen er jo privat lissom..
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Først nå begynner bekjente å ta meg på magen.. må vende meg litt til det, for det gjør meg egentlig ikke noe.. men er jo uvant.. Men FREMMEDE! Jeg hadde nok reagert med å bli helt sjokkert, og svart på samme måte - befølt deres mage og sett om DE likte det..
Gjest Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Jeg hadde virkelig ikke likt om noen fremmede tok med på magen. Er ikke noe glad i om fremmede kommer for tett inntil meg i det hele tatt jeg da men. (har jo ikke no valg på buss ol da men)
Gjest Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 slurve feil, mener jo: meg på magen, ikke: med på magen
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Har aldri opplevd at fremmede kommer å tar på magen.. Men hadde jeg opplevd det ville jeg bare trukket meg unna. Er ikke typen som blir sint på folk sånn. men jeg hadde ihvertfall ikke likt det!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Tror ikke akkurat at det er normalt at fremmede kommer og tar en på magen.... så du kan jo utdype det med "fremmed". Selv er jeg stolt av min struttende mage med tvillinger i, og er det venner, kolleger eller bekjente som vil komme og hilse på og ta på magen, synes jeg det er bare koselig. Det viser jo bare at de bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 Det er så ekkelt! Var på sydentur for litt siden og da kom fremmede og klapset meg på magen der jeg gikk rundt halvnaken...DET var ekkelt det. Noen mennesker bare gjør det, i køen til kassa på rimi, på tbanen, i festlige sammenkomster..."unnskyld meg, jeg må bare" Får meg ikke til og si " Nei takk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå