Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hehe...nei da, er IKKE gravid Men tanta kom ENDELIG natt til i går! Tre uker på overtid!!! Så da er det snart bare å sette i gang på ny prøveperiode JUHU!!!
Dr. Horrible Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Gode greier! Det er enormt frustrerande å sitte å vente på den bedritne tanta, i alle fall når ho er SÅ forsinka... Minner meg om ei av tantene mine, ALLTID seint ute :-)
melkekua™ Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Lykke til med ny pp ;o) Håper det vil sitte en spire for deg denne gangen! XXXXX
attpåklatt!! Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Tre uker over ja.... hm.. er 17 dager selv i dag... gir håp du!! Gratulerer med tante besøk!!! Det er kjekt å få kommet i gang igjen, så lenge en har testet neg... er jo tr velkommen!!! Har ikke min kommet før torsdag får eg vel vite om den ligger og lurer, siden eg skal på ul!! Lykke til videre!!! Måtte det komme et lite spiretroll og klamre seg fast!!! Klemklem!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 hehe... Grattis med tantebesøk Turbotrollet!!!!! Tanta er i anmarsj her også... de tok vel samme buss hit til Oppsal i dag! hehe... Jeg begynte å spotte på fredag og blødde litt i går, men nå spotter jeg bare igjen. Det bruker ofte å ta to-tre dager før tanta setter igang skikkelig. Ellers så har tempen gått rett ned, så gravid er jeg garantert ikke. Og måtte bare ta en test i dag for å være sikker, men jeg ble jo ikke akkurat overrasket av at det sto; ikke gravid. Så da blir det ny pp og enda en dobbel pergokur på meg.
Hilsen Aud Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 godt noen blir gla' for tanta da:) Jeg har også hatt d sånn noen ganger når jeg har hatt angst for å få sykluser over 50 dager, og bare ønsket at TR sku komme for å unnvike det.. Det kjipeste er jo nå å tenke på at da du trodde du var en uke over IKM, hadde du faktisk EL... og at neste syklus også kan bli like lang. Det synes jeg er det verste ved å feilberegne EL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå