hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Hei Fikk tips av Franz om å prøve akupunktur for å bli gravid i en tråd lengre ned (min deppetråd:-) Når i suklusen er det smart å oppsøke en akupunktør: rett etter tr, rett før el, under el eller etter el.. Holder det med en gang eller må man ta det under hele syklusen.. Har lyst til å prøve alt nå, men usikker på når det har best effekt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7055557-franz-eller-andre-med-erfaring-fra-akupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rakkerunge Skrevet 12. november 2006 #2 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Vi har prøvd å bli gravide i en del pp'er uten noe positivt resultat ennå, og bestemte meg for å forsøke akupunktur forrige pp. Da begynte vi i dagene før EL. Så behandlet hun meg en gang til rett etter EL. Deretter hadde jeg en pause til den dagen da TR var ventet (og kom...). Nå skal jeg ikke dit igjen før mensen er over. Slik jeg har forstått det er det altså tiden rett før og rett etter EL som er den mest interessante. Men det kan jo hende at det er forskjellig ut ifra hvilke problemstillinger du kommer dit med (manglende/uregelmessig EL, kort lutealfase osv osv). Jeg har regelmessig EL, men tror lutealfasen er litt kort. Hvor mange ganger du må regne med å gå, vet jeg ikke. Jeg hadde jo håpet å greie meg med de to gangene og så bli gravid, men slik gikk det altså ikke Jeg har brukt akupunktur også tidligere for et annet problem, og jeg tror det er vanlig å ha en serie behandlinger før du kan si noe om det gir den ønskede effekten eller ei. Altså mer enn én eller to! Håper det var litt fornuftig info, og at nålene gir ønsket resultat både for deg og for meg! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7055557-franz-eller-andre-med-erfaring-fra-akupunktur/#findComment-7056014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå