Gå til innhold

er 11+2 i dag og i går kom magen.....


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hva jeg syns om det jeg... Ser jo egentlig bare feit ut, men mes gravid-klær så ser jeg gravid ut da. Syntes bare det var litt tidlig at det skal begynne å vises så godt nå! Dette er min første, så derfor trodde jeg magen skulle komme mye senere....

Sambo holdt på å le seg ihjel da han så på navlen min i går for den har blitt strekt ut og er tydligvis ikke lenge før den stiker ut fra magen istedet for innovernavle som jeg vanligvis har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå med gravidkle og berre nyt at du ser gravid ut!! :) Gler meg til eg får gravidmage og ikkje berre forferdeleg ubehageleg oppblåstmage... Det kan jo vere at livmora di sit litt høgt og derfor tippar over skambeinet allereie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he--- jeg prøver da, men det er jo veeeeldig uvant da:) Det er nok mest at magen er oppblåst tror jeg da,m en kjenner av livmora er over skambeinet nå. Gyn sa også at jeg hadde stor livmor, så det kan nok stemme det.Men den utgjør ikke så stor mage som jeg har nå.... rareste er jo at jeg fremdeles veier det samme som før jeg ble gravid... Men likvel; magen er nok kommet for å bli tror jeg. Den er jo litt myk ennå, så derfor føler jeg meg mer feit enn gravid, men dette vil nok forandre seg ganske fort fremover håper jeg. Gleder meg til torsdag når jeg skal ha siste tidlige UL før jeg slipper avgårde som" vanlig" gravid frem til uke 20... Da er jeg 11+6 og hvis alt er som det skal da kan jeg slippe jubelen løs og fortelle til alle at jeg er gravid.

begynner jo å bli vanskelig å skjule dette:)

 

Hvor langt er du kommet nå igjen da tosofo y el chiquitin?

Jeg har jo teflonhjerne for tiden, så jeg husker ikke helt, men mener du ikke er så lang unna meg....?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 11+2 idag og magen "kom" igår...he.he

Ser også feit ut når jeg er naken, men med gravidklær ser jeg veldig gravid ut nå - såpass at jeg sa til familien min igår at nå er det visst offisielt at vi har familieforøkelse på gang......he.he

Nytter ikke gå i butikken nå og nekte hvis du treffer naboen liksom:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... jeg er jo livredd for å treffe kjentfolk hvis jeg ikke er pakket inn i masse vinterklær om dagen. Det vises nå altså.

Men du er i alle fall 2. gangs og magen kommer vel fortere da enn med førstemann? lurer på hvordan jeg blir ved nestemann jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 12 uker på vei (11+3 ifølge jordmor sin kalender utfra menstermin, 11+6 ifølge bim med samme menstermin og ifølge ul hos legen er jeg 12+2) med nr. 2, og er allerede like stor som jeg var da jeg var 22 uker med førstemann....Men så er jeg også 10 kg tyngre, så er en del fett her og =)

 

HAr hatt mage siste uken, og iallefall når jeg har på gravidklær, som er det eneste jeg klarer å gå i nå....Måtte fortelle det til sjefen i går, er umulig å holde det skjult lenger...Så blir nok til å måtte fortelle familie og venner nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...