Gå til innhold

Jo jeg vil og tro jeg tørr

Anbefalte innlegg

Heisann

Har fulgt med dere litt innimellom, men ikke våget selv å kalle meg en prøver. ER NÅ 37 1/2 år og tror jeg skal våge å prøve på å få sistemann. Har tre jenter fra før i alderen 6 til 11 år. Etter det har jeg hatt to svangerskap. Først en MA etter 6 uker, så et svangerskap utenfor livmoren. Begge disse var ikke planlagt. Har lyst på et barn til, men er så redd for at det skal gå galt igjen. Men det er liksom nå eller aldri...og da er det iallefall verdt et forsøk.

Okey da er jeg med i heiagjengen. Har tenkt veldig lenge og samlet opp masse babystøv som jeg nå sender ut til alle prøvere over 35

Ønsker dere alle og meg selv lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7055420-jo-jeg-vil-og-tro-jeg-t%C3%B8rr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit. Håper du får et flott opphold her inne. Jeg er 38 og har 2 barn. En jente og en gutt på henholdsvis 11 og 8 år. Skulle så gjerne fått til en 3.mann, men det tar sin tid. Jeg har vært her inne i over et år nå og kommer meg visst ikke videre.

Hei på sistemann:))

Velkommen skal du være hit til oss:)))

Jeg er fylt 40 og for meg er det virkelig nå eller aldri!!

Har heller ingen barn fra før,men 2 SA bak meg...

Så du er kjempeheldig med de 3 jentene du har fra før, men skjønner at du har lyst på en til...

Redselen for at det skal gå galt igjen vil nok alltid ligge på lur,men må bare ta sjansen...

Så lykke til oss alle, vi får håpe på et fruktbart opphold her:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...