Atpåklatt ønskes Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jippi. I dag testet jeg enddelig positivt, åtte dager over IKM=) Har følt meg gravid en stund, men trodde det bare var hodet som spilte meg et puss.. Er da i morgen i min 5 svangerskapsuke (samme som jeg var i da jeg hadde SA sist). Håper virkelig denne spiren klamrer seg fast. Da flytter jeg over på første tri. og sender masssse babystøv til dere alle.......**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer så mye!! Er alltid så koselig å lese sånne godnyheter!! Krysser fingre for at alt går bra for deg!! :0)
xnjil Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 gratulerer så mye... jeg tar i mot babystovet , vil teste på mandag . håper på posetiv svar , lykke til med babyen
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer så utrolig mye: Dette kommer til å gå så bra!! Kos dere med spiren:-)
Alvilde<3 Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Grattis så myyyye!! Denne gang sitter spiren fast!! Selvfølgelig : ) Lykke til og velkommen til 1.tri.
attpåklatt!! Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer sååååååå mye!! PÅ farsdagen også da gitt... koselig!! Lykke til videre og kos dere masse!!
melkekua™ Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer så masse med spiren! Lykke til videre )
Dr. Horrible Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer så mykje! Denne gongen går det strålande skal du sjå, og om eit par-tre månader kan du strutte rundt med gravidmagen din :-) Lykke til vidare!
babyT Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer!!! Denne gangen klamrer nok spiren seg fast skal du se :-) Ønsker deg lykke til!
Mrs. icsi og småen Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 WOW! Gratulerer! Kos deg sååå masse med spira di! Og ta godt vare på deg-selv!! Lykke til på 1.trim.. (sniker med meg en liten håndfull babystøv, jeg..hihi)
Alba44 Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 Gratulerer så mye!!! Ønsker deg lykke til videre )
gamp Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer så mye!!! Jeg har også spire i magen! Har testa nå.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Gratulrerer så masse!!!! *snakker strengt til spiren og ber den om å holde seg der den er* suuuuger til meg babystøv (har EL i dag) Masse masse lykke til!!!
Canutte Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer så masse til deg også. Kjempe kjekt å se at det er baby boom igjen her inne:-) Lykke til!
Stine* Skrevet 13. november 2006 #15 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer så masse!! Jeg har IKM i helgen, håper jeg treffer deg på 1. trim snart
2 fine små Skrevet 13. november 2006 #16 Skrevet 13. november 2006 Gratulerler Budeia!! Fantastisk, det er liv i uke44 gjengen enda... Det gir haap for de helt siste etternoelerne. Det var ordentlig gode nyheter, kos deg masse og ha en fantastisk mandag og uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå