Gå til innhold

Tenner


Made in Japan

Anbefalte innlegg

Hei!

Per har begynt å få ei tann. Han sikler mye og skriker litt innimellom når det er ekstra vondt, og jeg kan se en liten hvit prikk. Spørsmålet mitt er hvor lang tid det tar til tannen kommer helt ut? Synes det er ille når han skriker fordi han har vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på om jenta mi (15 uker)skriker av samme grunn. Hele tannraden synes på en måte under svært tynn hud hos henne, og jeg syns taggene stadig kommer mer frem. Noen dager er hun mer urolig og skrikete enn andre, så jeg vet ikke om det har noen sammenheng. Hun sikler også veldig mye om dagen, og har hendene i munnen så ofte hun kan (..det har kanskje noe å gjøre med "den orale fase" også...?)

 

Henger meg på, håper vi får flere innspill på dette!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe til tennene her enda. Men Karsten har begynt å sikle noe veldig. Men har hørt at de visst kan sikle i ett par måneder før tennene faktisk kommer. Og så har han begynt å bite så veldig, før suttet han bare om han fikk fingeren min i munnen, nå biter han hele tiden. Og hendene sine har han hele tiden i munnen. Det kan visst klø en måneds tid før tennene kommer ut. Men synes å ha lest her inne et sted at når man først kan se tennene tar det visst bare en ukes tid før de er helt ute... :o)

 

Jeg gruer meg litt, jeg. Lurer veldig på hvordan det skal gå med ammingen da! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...