Gå til innhold

Desember: God farsdag til alle pappane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Signerer denne

Her har pappaen fått kort som storejenta har laga, og en bok. Han liker godt forfatteren av DaVinchi-koden, Dan Brown, så han fikk boka "Den digitale festning. Så skal svigerfar komme på besøk på middag, og storejenta skal lage vafler. Så vi skal kose oss i dag.

Grattis alle fedre, og ha en fin søndag

Hørtes trivelig ut :o)

Her har mumipappa fått lov å sooooove så lenge han ville,dvs han klarte ikke ligge lenger enn til halv ti...det skulle vært meg...hadde sovet enda jeg...hi-hi :o)

Så disket jeg og storebror opp med deilig frokost,etter fars ønske...

Ut på dagen begynte cup-finalen som han ville ha med seg,og da kokelerte jeg og storebror fram litt sjokoladekake og kaffe,og en liten

oppmerksomhet siden det nå er farsdag i dag,og gaven satt han stor pris på :o) Det skal sies at det ikke var noe store greier,men 2 stk sexy boxere,som kan komme godt med nå i vintermørke...he-he :o)

Ellers er det liten aktivitet her inne for tida...er alle des-mammaer

ute på juleshopping eller? eller kanskje noen har begynt å jobbe?

Klemz

Koselig med farsdag!

Jeg og Sina vekte han med kaffe på senga og pakke i dag, det syntes han var skikkelig stas!

Jeg glemte å kjøpe kort til han i går, så vi laga et i dag tidlig, jeg skreiv og sina tegna litt med fingermaling (ja-det var KLIN!:)), det falt selvsagt i smak! Ellers har vi spist sjokoladekake og har vært ute i det nydelige været.

Og mens pappa har sett på fotballkamper og passa sina, har jeg begynt på julevasken..så i dag er alle rommene i 2.etg tatt, resten er planlagt til i morgen..

Veldig kjedelig før man kommer i gang, men når alt først er rydda unna så går det jo greit!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...