glafruen Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg mistet jo lilleskatten, og onsdag så fødte jeg han da..før det så har jeg hatt bare blank feit væske i brystene,når jeg har klemt på dem...men nå er det orntlig melk!???? Er det vanlig,dere som har opplevd det før? Det var ikke noe hyggelig å oppdage at nå har jeg melk der..det var faktisk ganske sårt... Er litt småøm i brystene og synes nesten de virker litt full nå..åååååå.. Håper det ikke varer lenge.. Vet dere andre noe om dette?
lenik Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 fikk du ikke tabeletter som skulle stoppe melkeproduskjonen? Jeg har mistet to gutter på 10 mnd,å første gang hadde jeg ingenting som kom ut av brystene,men nå i oktober da jeg mistet så hadde jeg det likedan som deg.Vet ikke om det er melk men jeg kan trøste deg med at det går over etter en stund.. Både sivet fra brystene og ømheten..
Ojsann Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hei, du kan få piller som skal stoppe melkeproduksjon ja. Jeg mistet i uke 15 og hadde veldig vonde bryst - det hjalp etter et døgn med piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå