Allean, Fia og lillebror Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg har akkurat skiftet bleie på jenta mi, og så små slimete blodspor i avføringen. Hun er i god form ellers. Spiser og er blid. Men det kan da ikke være bra med blod i avføringen. Hun er ikke sår i rompa så det kommer ikke derfra. Uff. Litt usikker om jeg bør skyndte meg å dra til legevakta, men kan ikke helt se for meg at dette er noe de kan gjøre noe med akutt. Da holder det kanskje å dra på helse stasjonen i morgen. Nå ble jeg skikkelig bekymret. Noen som ha opplevd dette med sine barn?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 ta heller en telefon til legevakta og forhør deg! uansett hvis blodet er rødt så kommer det veldig langt nede ifra tarmen.. hadde det kommet fra magesekken eller tynntarmen så hadde blodet vert svart (mister fargen pga oppsuging av stoffer i tarmen)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Ikke bli så redd! Friskt blod er som regel ikke annet enn et lite rift. Ring til legevakta du... mest for å få et beroligende svar!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Hei du! Hadde samme opplevelsen som deg fra gutten min var 6 uker og helt til han runda 3 mnd. Fikk beskjed fra lege og helsesøster at det kom av at tarmene ikke var ferdig utviklet ennå, og at vi bare skulle "se det an". Ble litt bekymret etter et slikt svar, men etterhvert så gikk det over, og nå fungerer alt som det skal! Men ta kontakt med lege eller helsesøster, så slipper du å være bekymret....
Allean, Fia og lillebror Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 Takk for svar, man blir litt lettet når man hører om andre som har opplevd det samme uten at det er alvorlig. Hun har hatt en bleie til med bitte litt blodslim, og så en bleie som var helt fin. Så krysser fingrene får at det bare var et blodkar som var sprengt, eller lignende. Men skal snakke med de på helsestasjonen i morgen for sikkerhets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå