Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg ser ikke ut for tiden, vanligvis før mens hadde jeg kanskje en til to kviser ver munnpartiet, men nå er hele sonen rød! Har prøvd Clinique serien og nå Vichy, men det ser like jævlig ut uansett.... Har noen kjerringråd mot det forferdelige ansiktet mitt? Kanskje dempe rødfargen litt... Foretrekker å være anonym nå..
MammaDilla Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg bruker et merke som heter marykay. Fås kun av privat selgere. (sånn frittstående hudpleier merke fra usa) Jeg er utrolig fornøyd. Bruker en rens med mild peeling, uten parfyme og fett, morgen og kveld. Bruker også en ansiktskrem i samme merke morgen og kveld. Kommer så klart en og annen hormonell kvise, men ikke slik at jeg føler for å gå i dekning.. Du kan jo gå inn på www.marykaynorway.no Der kan du spore opp en selger i ditt nærområde hvis du vil prøve det. Ellers er det bra å drikke mye vann. Jeg drikker ca 4 liter hver dag og syns det hjelper også
mom-to-be Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Venninnen min er hudpleier og anbefaler absolutt dermalogica sin serie hvis du sliter med dette! Den er jo ganske dyr, men drøy i bruk, og mange har faktisk fått et helt nytt liv etter at de begynte bruke den serien! Spesielt bra er et produkt i serien som heter medicated clearing gel, det tar virkelig knekken på kvisene. Jeg ville ha gått til en salong som har serien og fått veiledning på hva du skal bruke, og hvis du syns det blir dyrt kan du bestille produktene på lookfantastic.com selv...
Ylva og Mathilde Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg har kviser fra knærne og opp, og får veldig god hjelp av MDFormulations Facial Lotion. Tørker ikke ut huden heller. Fås kjøpt hos så og si alle hudpleiere.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Da bestiller jeg time hos hudpleier... Vet noen om det er dyrt??
Meg&Lilleskatten Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Mener det koster en del...men er det ikke verdt det?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå