Gå til innhold

Redd,redd, redd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg meg et støkk i livet. Da jeg tørket meg etter dobesøk kom det en liten stripe friskt blod sammen med utfloden, som jeg har mye av for tiden. Blod er ikke noe godt tegn, så nå er jeg helt utenfor. Vil ikke si noe til min kjære, siden jeg fortsatt både er uggen og stram i puppene. Mistet i juni. og orker ikke dette en gang til. Er i min 9 uke, og da jeg var i ultralyd forrige mandag var alt fint med fosteret. Noen som har gode råd og oppmuntring til triste meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først!!! STOR KLEM!!! Vet hvordan dette kan være- på både "godt og vondt". Stort sett er det heldigvis ikke noe å bekymre seg for- men det gjør vi jo naturligvis allikevel! Jeg hadde småblødninger i mitt første svangerskap- særlig etter trening etc. Var selvsagt bekymret- og fikk tidlig ultralyd. Legen forsikret på forhånd om at det sannsynligvis bare var blodkar som hadde sprukket eller noe, men tok bekymringen min på alvor. Alt stod bra til der inne :)

 

Har også opplevd å miste- og det har jo du også. Håper for alt i verden at alt er bra der inne! Men skulle blødningene øke må du for din egen del ta kontakt med legen i morgen tidlig! Bare for å forsikre deg om at alt er som det skal være! Det kan jo være at du bør holde deg litt mer i ro?

 

Ønsker deg alt godt og krysser fingrene for deg og den lille tapre spira di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du hadde ikke sex kvelden før eller noe da?

 

Så lenge det ikke er mer enn det lille du tørket bort akkurat da, så tror jeg du skal prøve å ta det med ro. Da er det sikkert bare noe stressrelatert, eller sex, eller trening eller et eller annet.

Du vet, disse slimhinnene og alt det der.

 

Men jeg kjenner til frykten din. Jeg hadde blødninger hver dag i halvannen uke, og fremdeles kommer det av og til hint av blod i utfloden. Blir helt skrekkslagen av alle historiene her inne der folk knapt har hatt farget utflod, men likevel har mistet..

men så er det de igjen som har blødninger hele svangerskapet , og ingenting er galt.

 

Kjenn på kroppen din. sier noe deg at det er grunn til bekymring, ta en telefon til legen din og hør.

Min lege sa at blødninger ofte var et tegn på at en bør roe det litt ned, kanskje pga stress el.

foreløpig tjener du ingeting på å bekymre deg, se an dagen, kommer det mer blod, eller mye blod, ringer du legevakta,,

 

lykke til, jeg vet hvordan du har det.

klem fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke har kommet noe mer! Da er det nok heldigvis ikke noe å bekymre seg for!!! Men litt småbekymra er vi vel innimellom hele bunten her inne ;) Og det må jo være lov!!!

Ta godt vare på deg selv og spira!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vintersol. Vi hadde faktisk sex i går morges, så kanskje det er grunnen, hehe.... Håper dette går bra, vil så gjerne ha søsken til min lille prins på 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...