☆Lille my* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hei. Jeg har nå hatt en 39 dagers syklus etter p pille stopp! Ferdig med tr i går:) Vet noen når jeg da kan forvente el? da jeg tok siste pille på brettet fikk jeg tr 4 dager etter. Men el kom ikke før 25 dager etter første dag i siste mens. Hva kan jeg forvente nå? Tenkte tr ville bli borte en stund ettersom jeg slutta på pilla! Men den kom faktsik akkurat 14 dager etter el.
-fant - 05.03.2008 Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 hvordan vet du når du hadde el? jeg sluttet på p-piller (cerecette) i mars-april. med disse p-pillene har man ikke mens, så jeg ventet 5 uker før jeg fikk min første mens.. etter det ser det ut til at min syklus har stabilisert seg på ca 5 uker. kjipt. men hvis du gikk på vanlige p-piller (hadde blødning) er det vanlig at man blør (ikke el-mens) noen dager etter pille slutt. men hvor lang tid det tar før syklusen din er stabil kan variere.
Hilsen Aud Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Hei Det er ikke så lett å vite hvordan syklusene blir fremover når du nylig har sluttet på pillene. Jo flere sykluser du kan basere tellingen på, jo enklere er det å se gjennomsnittslengden eller andre typiske mønster ved syklusen. Det eneste sm er noen lunde fast hver mnd er antall dager mellom EL og TR. DEt er alltid ca 14 dager, så når du har hatt EL, så vet du hva du IKKE vil ha 14 dager etterpå. ) Hvordan påviste du EL, med EL-tester?
☆Lille my* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg testet positiv med cb el test 24 og 25 oktober:) Tr varte fra 7-12nov (etter p stopp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå