Gå til innhold

trassig frøken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har gode råd til påkledning av 2,5 gammel jente som absolutt ikkje skal ha klær på seg når vi skal ut? Er jo rene krigstilstanden når vi skal kle på og gå ut. Alt er gale,skal ikkje ha på lue,ikkje strømpebukse.....egentlig vil ho helst gå ut i berre kjole uten noe mer.Har prøvd alt mulig, og nå kommer jeg ikke på mer ideer til å få det til å gå noen lunde rolig for seg. Ender alltid opp med krangel og tårer. Har ikke orken til å gå ut lenger for er så lei den kampen:( tar imot alle råd med STOOOR TAKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi frøken på litt over to år e også litt sånn... men når det gjeld påkledning så kan ho protester sæ blå... før gidd ikke å diskuter med ho.... ska klean på så kler æ di på... e ingenteng å diskuter... e ikke alltid det e like enkelt da.. men ho skrik stort sett ikke når æ kler på ho, men ho makka og vrir sæ så det e ikke alltid så enkelt... men når ho skal ut å lek e det stortsett greit førr da e ho ivri etter å gå ut... å da e det bærre å spør om ho ska ut eller ikke...

Skrevet

Gutten min er snart tre år,og har ogsp en periode nå hvor han er sånn.

Å få på klær,spesielt uteklær,blir veldig ofte en kamp med hyl og skrik.

Prøver å unngå det,men er ikke alltid det går.Men,klær skal han ha uansett.Han får bare skike så mye han vil,men klærne skal på.Så da gjør vi det mens han hyler,skriker og vrir seg.

Helt enig at det er fryktelig slitsomt,men tenker som så at når han finner ut at det ikke nytter å slå seg vrang,så slutter han med det etter hvert.

Skrevet

i alle fall godt å vite at jeg ikke har det sånn alene..... Får berre ta opp kampen videre og håpe hun kommer på bedre tanker snart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...