Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 sist søndag gikk selveste slimproppen. den var sikkert 5 cm og skikkelig seig. nå en uke etter når jeg skulle tørke meg, kom det masse slim på papiret. er dette resten av slimproppen eller er det noe annet? måtte tørke meg mange ganger før dette ble borte.. har termin på fredag som kommer.. takk for svar..
#butterfly# Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Hei hei.. jeg har også termin til fredag:) Jeg trodde slimproppen min gikk for et par uker siden.. masse hvitt slim som kunne strekkes.. var både tykk og klumpete.. Men her om dagen.. for hmmm.. et par tre dager siden kom det ut en grønn/gul klump...(som faktisk så ut som "barnehage" snørr... ) Jeg spurte inne på skravlesiden og fikk da beskjed om at det var sånn den ser ut.. .. og senest i går så kom det litt mer sånn grønn/gul fast gugge ut.. Æsj, sier nå jeg.. men tror nok det er slimproppen som har kommet sånn litt etter litt.. Det jeg trodde var slimproppen for en stund siden var nok bare utflod.. Lykke til til fredag da:) håpe han kommer før:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Ja, nå nærmer det seg fødsel for deg. Dette slimet, som aldri tørkes bort samme hvor mye en prøver, er et klart tegn. Jeg hadde det slik sist gang, ca en ukes tid før fødselen. Slimproppen så jeg aldri noe av.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Slimproppen trenger ikke komme ut "hel" hvis du skjønner hva jeg mener. Men det kan jo like godt være utflod du har hatt for jeg hadde slik utflod mot slutten. Så jeg var i tvil jeg helt til den virkelige slimproppen kom, for det var MYE slim som var litt blodtilblandet. Fra slimproppen gikk til fødselen startet gikk det 1 døgn. Håper det er slik for deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå