Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 igår skrek typen til meg at jeg var dum, og at jeg var en idiot osv........ hadde dere akseptert noe slikt???? han var sur fordi jeg ikke dro til mine foreldre, slik at han kunne ha vorspiel osv......
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 spør du om det er akseptabelt?? selfølgelig er de t ikke det! men føler alikevel jeg ikke har nok "info" om saken til å gi råd og trøst... tror du må fortelle litt mere om bakgrunnen til dette!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Hadde jaget han ut. Er da ikke din feil at han skal drikke! Nei, la han dra en annen plass og feste!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hadde aldri akseptert å bli snakket til på den måten nei...uansett..hadde ikke hivd han ut pga det ,men sagt klart ifra....
-carina- Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Det der må du IKKE finne på å akseptere! Synes du skal ta en alvorsprat med kjæresten din. De små hører jo hvordan vi kommuniserer med hverandre, du vil vel ikke at babyen din skal lære å kommunisere på den måten der. Var vel ikke vits i å si noe i går, da var vel kjæresten helt oppgiret. Men synes du skal sette deg ned og ta en skikkelig prat med ham. Man snakker faktisk ikke sånn til hverandre. Klart, han kunne jo ha spurt pent om du kunne ta en tur ut slik at han kunne få lov til å ta en fest. Men det er jo ikke noe han kan kreve. Dere har fått barn nå, og hjemmet er ditt og babyen sitt også. Skal han absolutt ha fest, så får han enten spørre pent, eller så får han finne seg i å gå ut og ta vorspielet et annet sted. Håper ikke dette er måten han snakker til deg på i andre sammenhenger også? Han høres ikke så veldig voksen ut, akkurat. Kanskje dere hadde hatt behov for å gå på en slags samlivskurs... Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 karaktiserer dette typen din.... er jeg redd for at det finnes et bedre liv for deg der ute.....
Suprise! Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Hadde så absolutt ikke akseptert det nei! Det hadde jeg sagt klart og tydelig i fra om,så får han velge selv.
Tigergutt Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Jeg får håpe det ligger mer bak et slik utbrudd enn at du "bare" ikke dro til foreldrene dine......... Jeg hadde aldri akseptert å bli kalt dum/idiot..etc....av kjæresten min! Hvis hele grunnen var at du ble hjemme istedet for å dra bort, så ville jeg nok tatt en ordentlig alvorsprat med mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå