Gå til innhold

Zoomer - søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ser at du skal handle søskenvogn. Jeg er også på utkikk, har litt bedre tid enn deg da, men har begynt å sondere terrenget. I går prvekjørte jeg TFK og Duowalker Sky, likte egentlig ikke TFK`n så godt som jeg hadde trodd. Den er jo rimelig dyr også. Duowalker`n var jo en drøm å trille. Teuronia Team (eller hva den heter) ble altfor tung, syns jeg. OTH sin syns jeg virket litt trang og det var veldig lavt oppunder kalesjen virket det som (min gutt er litt over to når nestemnann kommer).

Ser at du skal prøvekjøre Phil and Teds side om side vogn, den er jeg veldig nysgjerrig på. Liker at det er individuelle kalesjer bl.a.

Prøvde også en del billigere vogner i går, men det virker som om man får det man betaler for, synes jeg.

Spent på å høre om P&T. Vet du hvem fører denne vogna på Østlandet???

Jeg vurderer å importere vogn, men først må jeg jo bestemme meg for hvilken vogn jeg vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra tittelen kunne dette kanskje virke som om innlegget gjaldt en søskenvogn med navnet Zoomer, men det er altså et innlegg til Zoomer m/bolle i ovnen. Hehe.

Skrevet

Hei HypoThyr!

P&T vogna kan man kjøpe på www.barnevogna.no, og de har utsalg på Stange av alle steder... Nå har det seg slik at bestevenninnen min sin familie har hytter rett ved Stange, og vi skal opp dit på en jentetur på torsdag, så da skal jeg få sjekket den vognen nærmere. Har hørt rykter om at de individuelle kalesjene er åpne bak (når man legger ned setet), så det skal i hvert fall undersøkes... Moren min har vært så snill å sponse oss med en god slump penger i jule-/barselsgave, så da synes jeg det er litt mer greit å kjøpe en dyr vogn. Jeg er enig at det virker som om man får det man betaler for... Var på både Barnas Hus og Babyshop i går, og de to beste vognene vi så på der var nok Easywalker Duo Sky og TFK Twinner Twist. Har sjekket litt på nett og dersom vi ender opp med TFK'en blir det en god del billigere å bestille alt fra Nederland eller Tyskland.

Skrevet

Har du noen anelse om det vil lønne seg å bestille Duowalker fra f.eks babyjungle.nl ?

Stange ja, det er bare en time fra oss, så da kan jeg få sjekket ut vogna. Har også hørt om dette at det kan bli trekkfullt i full liggestilling.

Kan man bruke en hardbag på P&T?

Huff, jeg synes det er vanskelig å bestemme seg jeg.

Var også på Barnas Hus og Babyshop i går:) (og Fru Lyng og Rudo...)

Skrevet

For Easywalker Duo Sky koster det 495 Euro (ca 3960 nkr) og for en hardbag koster det 109 Euro (ca 872 nkr). Forsendelse til Norge kommer på 60 Euro (dvs ca 480 nkr). Det vil si at totalt (uten toll og avgifter) blir prisen på ca 664 Euro (ca 5312 nkr), så kommer norsk mva på 25 %, så da er prisen på ca 6640 nkr. I tillegg kommer tollaviften, men den vet jeg ikke hvor mye er på...

På TFK's sin vogn kan man spare en god del, for der kan man få vogn i kaki, lyseblå eller orange på tilbud med to "footbags" (fleeceposer, men ikke varme nok til vinteren her, tror jeg), ett regntrekk og en softbag til ca 6000 norske kr med frakt og norsk mva (men uten tollaviften). Så på denne vogna på Barnas Hus og der kostet vognen alene 7200 kr.

Man kan ikke bruke hardbag til P&T-vogna, desverre... Vet ikke om de faktisk lager hardbagger...

Skrevet

De selger Easywalker på Happyland også, sikkert billigere enn i Norge. Synes det skal være litt å spare ved å importe fra Nedeland/Tyskland.

Skal få sjekket ut P&T snart også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...