**My little Miss drama and I** Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Sitte å leser her det virker som alle har kjent liv innen uke 16-17 jeg er da 18 uker å merker ingenting !! prøver å kjenne etter men h*n vil ikke gi liv fra seg?!?? hmm ,hva er egentlig normalt da?! Vet jo at alle er forskjellig ,men håper jeg kjenner noe snart....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjente ikke liv før ca uke 20. Nå er jeg 23+3 og kjenner liv hver dag. Så det er nok ikke lenge før du merker noe til babyen din..
DK+2 Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Æ kjente liv 18+3, men har ikkje kjent nåkka ætte det, som æ veit då. E 19+1 idag, så rægne me æ bynne kjenne meir om ikkje så vældi længe Har hørt om dæm som e langt over uke 20 før dæm kjenne nåkka, mens nån e vældi tidlig ute, veldig individuelt.
klar for #2 Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjente ikke liv før jeg var 21+3 og da tok det nesten en uke til før jeg kjente det hver dag. Jordmor sa til meg at kjenner man det før uke 20 er man heldig. Og at det er slike nettsteder som får folk til å bekymre seg... Noe å tenke på... Så ikke stress du, du kjenner det når du kjenner det. Kanskje du har morkaken foran og da vil det jo ta litt tid uansett.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Er du førstefødene da?hørt/lest at mange av de som ikke har født før kjenner noenting før uke 20.Er selv førstfødene og kjente liv alt i uke 13..uten at jeg viste det var liv..men nå kjenner jeg små bobler som sprekker nedunder navlen..killer litt.Men kjempe gøy.Du tur kommer vel veldig snart.Lykke til.
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2006 Joda er førstegangs:-).. Takk for svar.. Ja er enig i at disse sidene kan gjøre at man begynner å bekymrer seg for mye!! Gleder meg sånn til å kjenne den lille og det blir enda bedre når sambo kan kjenne det;-).. Heldig du som kjente det såå tilig da.. Får vell smøre med med tålmodighet!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjente ikke ordentlig liv før jeg var 22+0 jeg....det var da jeg skjente det for alvor... Det kan også hende at du har foranliggende morkake, og da vil det dempe masse av bevegelsene. Jeg hadde en litt foranliggende morkake, derfor kjente jeg ordentlig spark så sent... Man blir helt tullete av å lese på disse sidene her altså... husk på at alle svangerskap og barn er forskjellige..... Tulla vår har det så bra der inne i magen hun, selv om jeg kjente henne sent... Prøv å slapp av å nyt det....lettere sagt en gjort, men jeg har bekymret meg mye i dette svangerskapet...so I know..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 I svangerskapsboken alle får står det at det er helt vanlig å ikke kjenne noe før uke 20. Selv kjente jeg det første gang i uke 17-18, så ble det stille en ukes tid, og fra uke 19 kjente jeg liv hver dag. Veldig individuelt. De som har født før kan kjenne det mye tidligere enn oss.Tror du skal ta det med knusende ro! Men skjønner at du gjerne vil kjenne babyen snart! Skjer nok veldig snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå