ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 heihei..jeg skal synge en spesiell sang til mine to i magen under hele sv og etter..men kommer ikke på noen sanger..nattasanger eller vanlige.. vet noen om en bok som har sånne sanger i?? hva er deres favoritt??jeg kommer ikke på noen..hjelp meg!! takk for de som svarer=)
kokko Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 barnas egen sang bok, den liker min jente på 2,5 år. må altid synge noen sanger i den... Jeg liker best natta sangen: Jeg har ei tulla med øyne blå eller: Lykkeliten.. de er kjempe fine
DK+2 Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Du kan sekkert finne bøker hos bokhandler. Men d må jo være nåkka nyttig på internett? Du får prøve å søke på nattasanga eller nåkka sånt, så kanskje du finn teksta Du har jo f.eks Da lykkeliten kom til verden....Bussanrull eller nåkka sånt...Sov i ro og go natt, sove søtt vesle skatt....
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2006 ja..dette hjalp my=) takker..
muslingen Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 jeg syns den godnattsangen fra månetoppen er helt fantastisk fin:) fikk helt dilla på den i fjor:) fant teksten her: http://www.nybaktmamma.com/plassen/archive/index.php/t-353656.html jeg skal ihvertfall synge den for magen:)
Jente19*31.01.07* Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg liker vi har en tulle (jente) og Lykkeliten (gutt) De er kjempefine.. Skal lære meg vi har en tulle nå.. Har brent sangen på en cd så nå skal jeg spille den til jeg kan den utenatt=)=)
Tokka Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Heia. Fant nettopp en superbra barnesang-side på internett. http://home.online.no/~arhenni/sanger.htm Finner alle mulige barnesanger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå