Gå til innhold

Hard "rull" mellom navel og brystben... hvaerdetteforno??

Anbefalte innlegg

noen som har det på samme måte eller vet hva det er?

For meg er det ømt og ubehagelig (feks å sitte..) og mannen min kan også kjenne denne utenpå.. han sier det virker nesten som en muskelknute eller noe..

hva i all verden lissom?

merkelige kroppen..

(er 7+3)

Fortsetter under...

Altså oppe på magen?... Hmmm... jeg har hard liten pølsemage helt nede, like over skambeinet... Det kan jo være at spira ligger litt høyt oppe? Eller en muskel? Dersom du er bekymret bør du kanskje ta en tur til legen... ikke kjekt å gå rundt å bekymre seg sånn...

Klem!

jeg lurer mest. fordi det er ubehagelig.

men jeg skal på ny tidlig UL i morra da, så kan slenge ut et spørsmål der.

hihi. men kan det være mulig da? at spira ligger SÅ høyt oppe?

snodig, i tilfelle...

Er hardere enn normalt over skambeinet også, men skal være helst være for tidlig å kjenne livmor enda..?

Skjønner ikkehvordan en muskel skal kunne slå seg vrang sånn plutselig.. men det kan jo hende da. blir stadig overrasket over denne kroppen jeg, altså!

:)

Hahah... kanskje det er en muskel som blir skikkelig stressa over forandringene lenger nede?!!

Åh ;) Kjekt med ul i morgen!!! Kanskje de kan se litt på den vrange muskelen din også i samme slengen?!!

Jeg tror nok at jeg begynte å bli litt stram under der i 8 uke.. kan stemme det... ;)

Lykke til og kos deg på ul!!!

tja. får håpe det blir kos da:)

Blir jo ikke veldig kos dersom lillespiren ikke har vokst noe..:(

Men vi håper enda på det beste. Føler meg jo plutselig en del gravid igjen:) he-he-he

får håpe legen kan titte på muskelen-eller-hva-det-nå-er ja:)

og takk for svar:)

Annonse

Bare en vill innskytelse.. Det er ikke magesekken din da, som blir trykket litt oppover av alt det som vokser lengre nede? Kjenn etter rett etter at du har spist om det er mer eller mindre da.

Fint at du skal til legen i morgen, så får du sikkert ordentlig svar og ikke bare spekulasjoner :-)

vet du, molisen, det har jeg lurt på også. for det er virkelig ubehagelig når jeg har spist. vi lo faktisk godt av det forslaget til morgenen i dag, for det hørtes lissom så usansynlig ut...

men jeg klarer utrolig lite mat, fordi jeg føler meg så sprengt med en gang jeg har spist noe, så kanskje det er det?

HAHAHA . unnskyld meg. men det er jo virkelig SNÅLT! er det mulig??

Men alt slikt er gode tegn for meg, ettersom jeg jo er i "ingenmannsland" nå med tanke på at jeg skal på ul i morra for å se om det er noe mer liv.. hihi

tenk om det er magesekken.. hoho..

Kanskje det er mellomgulvet som slår seg vrang? Det gjør det på meg iblandt(ikke i forbindelse med graviditet),og det skjer når jeg har stressa mye,ikke spist,og så spiser noe kjempefort! Dette gjør dødsvondt,og jeg er ikke menneske før 1-3 dager etterpå....

det er midt på, på en måte, og er verre etter at jeg har spist..

lider av rimelig treg mage om dagen, så jeg antar at det er noe sånt..

rakk ikke å spørre hos gyn i dag, men det er bare plagsomt, ikke forferdelig, så jeg tror ikke det er noe galt, men rart er det!!!

Bare ett forslag....

høres nemlig ut som noe jeg har "ofte" det der..

Og jeg har funnet ut at det rett ogslett er en muskel..

Får det vis jeg har måttet på do om natten uten å ha våknet, har jeg funnet ut.. (akkurat som gangsperr for at jeg sikkert har lagt å holdt meg)

Har hatt det oftere nå etter jeg ble gravid da jeg må mer på do..(og er akkurat som du sier..som en pølse (vannrett) enn du?

Er foresten 7+4

hm.. kanskje det det er også da?

Jeg har tenkt at det kan være tarm/magesekk jeg da, pga at jeg er tregere på do enn vanlig?

Er jo oppe om natten og tisser også, som regel til de samme tidspunktene.. og det er ofte mer på dagtid/kvelden, særlig om jeg har sittet en del, at det blir direkte plagsomt. og særlig etter å ha spist?

Men kan jo være en muskel, som du sier. begynner vel å bli dårlig plass der nede etterhvert, kan jeg tenke meg.. så det er vel ikke usannsynlig med litt gangsperr heller?

vi er forresten like langt på vei:)

Annonse

gøy:)

artig å ha litt kontakt med folk som er like langt på vei...

Men det er jo ikke sikkert det er en muskel heller da.. bare noe jeg fant ut for det var så ofte om morgenen...akkurat som gangsperr..hehe

kan like godt være tarmen eller noe.. kjennes jo nesten sånn ut.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...