Mammatiltoprinser Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Lurte på om du kunne se når jeg blir gravid igjen.. Jeg f:23.11.84 han f:11.10.77 Og eventuellt kjønn :-)
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Hei Marita og Markus Jeg fikk opp at du blir gravid i februar...Har du tvillinger i familien din?? For jeg fikk nemlig opp tvillinger på dere en jente og en gutt :) Klem
Mammatiltoprinser Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Februar ja. :-) Ehm tvillinger i familien.. Ikke på min side men på sambo sin side.. Bestefaren hans var tvilling. Hmm..Blir spennende å se da..
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Ønsker deg lykketil...er du veldig stressa med og bli gravid?? Får bare så innmari hjertebank av og spå/lese deg....
Mammatiltoprinser Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 He he. gjør du? hmm Stresser ikke med det nei.. er mere den typen: kommer det så kommer det.. Har en gutt på ni mnd fra før.. Hadde ikke gjort oss noe om de kom tett men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå