Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hei, min 5 uker gammel datter sliter med at hun fort blir overtrøtt og da skriker som bare det. Hun går fra veldig blid og fornøyd til hyl skrik.... hun vil liksom ikke roe seg ned før hun har skriki en stund slik at hun blir sliten. Ofte når hun da endelig sovner så går det 5 min. og skrik igjen, akuratt som hun gjør det i søvne. Noen flere som har vært borti dette og som kan gi litt råd :-)
Hame ble født Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Nei kan det at hun ha luft i magen? Jenta mi likte å sove på magn !! du vet at d anbefals ikke. derfor jeg mått sitter ved siden av å sikke på til hun vokna. lykke til
krish Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Først ville jeg forsikra meg om at det ikke er luft. Vi sjekka det ut her med at mini slutta å grine når han ble tatt opp. Gjorde han ikke de var det som regel luft. For å unngå overtrøtthet fulgte vi nøye med på mini. Når han begynte å gni seg i øynene og gjespe la vi han. Da sovna han som regel greit. Når han bare var 5 uker hadde han som regel nok med en time våkentid om gangen. Lykke til!
3godklumper Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg ville gått til en kriprakteor. Alle babyer har jo mave -ettellerannet. Kiropraktor høres kanskje drastisk ut, men de masserer veldig forsiktig etter tyngdekraftsloven. Og treffer de rette punktene. Det er virkelig vel verd sine ca. 400 kroner. Babyen min storkoste seg og var liksom ferdig med det mavegreiene etter det...Enda han var ikke spesiet plaget i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Hvor lenge er hun våken, da? Noen babyer klarer ikke så lang våkentid, bare den tida det tar å spise og skifte bleie (45 min til 1 time). Tror nok at vi holdt vår baby for lenge oppe, og da måtte han puppes i søvn fordi han var så overtrøtt. Så sovna han ved puppen og fikk ikke rapet og da ble det rask oppvåkning etterpå.
mamma til fire små Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 sinerer på denne. spising og bleie skift med god kommunikasjon er nok. skjønner at det blir kjedelig for pappaer da, siden vi har maten, men de kan være med på stellet, sånn at de får vært litt med babyen. de fleste 1 gangs gjør nok den tabben at de overstimulerer babyen de første ukene. man vil jo så gjerne bli kjent med småen, og vise han frem til besøkende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå