Gå til innhold

Koslig å overraske kjæresten med farsdagen i dag! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig da !

Og farsdag blir bare koseligere og koseligere !

Jentungen her hadde laget farsdagskort i barnehagen, med håndavtrykk i maling - veldig søtt !

For å ikke snakke om morsdag - gled deg til februar du :-)

Hær har frøkna også laga farsdagskort tel pappaen sin også har han fått istid2... så den bi vi vel å kos oss med seinere i dag... i allefall mammaen og pappaen ;D Har nu tatt opp kake fra frysern som vi skal ta med tel svigersan seinare i dag...

Ha en fin dag:D

Det var kjempevellykket.... Min fikk hjemmelaget kort med dikt, genser, og 2 boksershortser som lå i en eske som laget billyd når han åpnet de!! hihi....

Koslig at gutta også kan vise litt følelser!!

Klem

Annonse

Hadde skrevet dette diktet på kort jeg også.. tenkte å vente med det til frokosten.. hehe... å samb hintet og hintet om at det ikke var noen vanlig søndag idag og at vi kanskje burde koke egg ++.. hehe.. lot som jeg ikke skjønte.. så han ble litt overaska da jeg kom med kortet.. og litt rørt tror jeg.. å det pleier ikke han.. han syns det var et VELDIG koslig kort.. det er gøy.

Mange kommende pappaer som ble rørt over diktet tror jeg...

Jeg ga ham gaven og kortet i går kveld jeg da...klarte ikke vente til idag.. Og han ble ganske stum når han leste... :))

Ble iallefall kjempeglad, det kunne jeg se :))

Hi hi :-) pappaen her fikk også diktet på kort i dag- og ble kjempe glad =)

Så var vi på plantasjen og der fikk han velge seg den fineste planten han ville ha ;o) så nå er det fint i stua nå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...