Gå til innhold

Uff, syns det er for tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med mamma-bukser?!? Er 12 + 3 i dag, og tok på meg en mamma-bukse i dag, og det var deilig! Jeg er andregangsfødende, så magen har definitivt begynt å komme, men syns det er for tidlig å gå med sånne bukser enda, har jo nesten ikke fortalt det til noen enda! Men jeg får vondt i magen av å gå med vanlig bukse, så jeg har vel ikke noe valg :-) Veier 48 kg, så jeg har ikke akkuratt lagt på meg noe særlig enda, det er nok fordi magen er ganske slapp etter forrige mann :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke kjøpt en eneste mamma bukse enda..

er 20+5 idag...men bruker ikke dongeri buksene mine mye,bare når jeg skal noe spesiellt..da bruker jeg belte som skjuler at knappen er åpen..hehe..funker kjempe fint det :)

går i løse jogge bukser,er for det meste hjemmme uansett :)

Skrevet

Jeg ble så veldig oppblåst i magen i første trimester, så syntes de vanlige buksene ble ubehagelige, særlig utover dagen. Kjøpte mamma-bukse når jeg var 6-7 uker. Brukte en lang topp over, så var det ingen som så noe. Her kom komfort først...

Jeg fant ut at det var like greit å gå rett på mamma-bukser i stedet for å kjøpe noen klær som bare ville passe noen få uker.

Skrevet

Hei!

Æ e førstegangsfødende, bruke heller ikkje mammabukse enda, går i mine vanlige dongeribukse, det går helt fint, foreløpig :) Men e forberedt at om ikkje så længe så må æ bynne å gå meir i joggebukse, men d e jo bære godt å gå i, så d gjør ingenting. E 19+1 idag.

Skrevet

Jeg er også annengangsfødende... og mammabuksa kom for på, husk, vi får mage fortere - og kjenner liv tidligere. Spark i uke 14 og fra uke 16 har det vært full rulle :)

Ta på deg mammabuksa... og kos deg. Og husk, om tre uker går magen litt opp - og da kan du faktisk bruke vanlig bukse litt også.

Skrevet

Jeg er også andregangsfødende, og denne gangen kom mammabuksen på i uke 10! Var herlig.... ;0)

Jeg merker absolutt forskjell på magestørrelsen her i forhold til første graviditet, og nå i uke 19 kan jeg kjenne både bevegelser og spark fra den lille hver dag og har en fin liten kulemage :D

Er, som deg HI, ganske liten og slank fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...