Kendra Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Når begynte dere med mamma-bukser?!? Er 12 + 3 i dag, og tok på meg en mamma-bukse i dag, og det var deilig! Jeg er andregangsfødende, så magen har definitivt begynt å komme, men syns det er for tidlig å gå med sånne bukser enda, har jo nesten ikke fortalt det til noen enda! Men jeg får vondt i magen av å gå med vanlig bukse, så jeg har vel ikke noe valg :-) Veier 48 kg, så jeg har ikke akkuratt lagt på meg noe særlig enda, det er nok fordi magen er ganske slapp etter forrige mann :-(
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 jeg har ikke kjøpt en eneste mamma bukse enda.. er 20+5 idag...men bruker ikke dongeri buksene mine mye,bare når jeg skal noe spesiellt..da bruker jeg belte som skjuler at knappen er åpen..hehe..funker kjempe fint det går i løse jogge bukser,er for det meste hjemmme uansett
Skilpadden Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jeg ble så veldig oppblåst i magen i første trimester, så syntes de vanlige buksene ble ubehagelige, særlig utover dagen. Kjøpte mamma-bukse når jeg var 6-7 uker. Brukte en lang topp over, så var det ingen som så noe. Her kom komfort først... Jeg fant ut at det var like greit å gå rett på mamma-bukser i stedet for å kjøpe noen klær som bare ville passe noen få uker.
DK+2 Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Hei! Æ e førstegangsfødende, bruke heller ikkje mammabukse enda, går i mine vanlige dongeribukse, det går helt fint, foreløpig Men e forberedt at om ikkje så længe så må æ bynne å gå meir i joggebukse, men d e jo bære godt å gå i, så d gjør ingenting. E 19+1 idag.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Jeg er også annengangsfødende... og mammabuksa kom for på, husk, vi får mage fortere - og kjenner liv tidligere. Spark i uke 14 og fra uke 16 har det vært full rulle Ta på deg mammabuksa... og kos deg. Og husk, om tre uker går magen litt opp - og da kan du faktisk bruke vanlig bukse litt også.
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg er også andregangsfødende, og denne gangen kom mammabuksen på i uke 10! Var herlig.... ;0) Jeg merker absolutt forskjell på magestørrelsen her i forhold til første graviditet, og nå i uke 19 kan jeg kjenne både bevegelser og spark fra den lille hver dag og har en fin liten kulemage Er, som deg HI, ganske liten og slank fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå