Gå til innhold

Cat.68, please...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Kan du se om du ser Rikke enda? En engelsk setter er observert to ganger siste tiden... Og det er i et området som ligger bare noen km unna der vi har lett tidligere. Ser du om det er Rikke de har sett du også?

Blir ny leterunde i dag:-)

Håper du titter innom, eller noen andre evnt...

Enda et nytt håp om å finne Rikke... Krysser fingrene jeg iallefall!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en sterk følese av at det kan være Rikke ja!!

Skrevet

Det er lagt ut en etterlysning av Rikke på denne siden: http://www.jeger.no/php/art.php?id=356666

Om du har mulighet, så kanskje du kan gå inn der å se om du tror dette er samme hunden som du ser...

De har vært i området i dag, men jeg har ikke hørt noe fra de. Så da har de ikke funnet henne nå eller... Får du opp noen bilder som de kan gå etter?

Tusen takk for at du svarer meg:-)

Klem fra

Skrevet

Dytter opp til toppen igjen...

Skrevet

Ja jeg får følesen av at det er henne.Er det et steinverk eller hva man kaller det i nærheten? Fordi jeg får frem at hun vært og streifet irundt ved en plass med mye grus og stein og slikt. Jeg trur kanskje man bryter og henter stein og sand der?

Skrevet

Skal sende en melding til Bjørn i morgen tidlig.

Tusen takk for at du hjelper oss:-) Du er så utrolig snill!!!

Nattaklem fra

Skrevet

Han var ikke sikker på om noe slikt pukkverk fantes der, men jeg har søkt litt på internett. Og det er et slikt pukkverk der, men det er 2km "feil veg" fra der vi har lett tidligere. Hun er observert 2km "andre veien" enn der vi har lett tidligere. Men det kan jo godt hende at hun det er noe sånn "steinplass" i det området hvor hun er nå også da...

Du får ikke frem noe mer som vi kan bruke i letingen etter henne? Du er utrolig altså:-)

Klem fra

Skrevet

Faller fort nedover her... Dytter opp til toppen igjen!

Klem fra

Skrevet

...og opp igjen... Ser du hvor hun befinner seg nå?

Klem fra

Skrevet

Idag får jeg ikke inn noe spesielt egentlig. Jeg mener jo fortatt at hun er tatt hånd om av noen. Jeg tør banne på at det er den mannen jeg beskrev som jeg trudde var eieren. Jeg får frem han gang på gang.

Skrevet

Men tror du han slipper henne løs da? Hvis han ønsker å beholde henne mener jeg...

I går slapp Bjørn Aia løs i området, og etter 5min fant hun seg noe å spise. Det tror han kanskje kan ha vært innmaten av en hare e.l. Så han tror Rikke livnærer seg selv på en måte... Men det er jo på en måte bare noe han håper da... Men hvor bor isåfall denne mannen? Kan du beskrive det området han bor i?

Tusen takk for all hjelpen du bidrar med:-)

Klem fra

Skrevet

Han bur ikke langt unna der hvor jeg ser den plassen hvor man kan hente stein og sand. man kan se huset ifra det stedet. det er et rødt og hvitt hus. Område messig er det så vanskelig og si. Som jeg sa før. jeg skulle ha vært der for da hadde jeg kunnat føle energien hennes på en helt annen måt. Nå får jeg bare inn bilder og det kan jo liksom være hvor som helst. Dette er også i nærheten av et vann.

Skrevet

Er det et vann som du ser fra dette huset? Kan det være en elv evn også, eller tror du det er et lite tjern av noe slag... Har sett litt på kart i kveld, og med pukkverk som emne... Og det er flere slike plasser som de selger stein o.l. i dette området tror jeg.

Får du frem noe stedsnavn av noe slag nå?

Det er jo bare så spennende og imponerende det du kommer frem til altså. Jeg må bare takke og bukke igjen jeg Cat.68. Du er bare helt utrolig!

Kan jeg med det samme spørre om du ser noen graviditet på meg i fremtiden? Jeg er født i juni-74 og min kjære i juli-71:-)

Klem fra

Skrevet

Jeg trur du blir gravid i Mars, og det blir ei jente ;o))

Ang, stedsnavn får jeg frem noee med "mos" i navnet, greier ikke å få helt taket på det, mosjøn,moselv mos......etellerannet.??

Skrevet

Det er noen vann der som heter Haugsmosan og Gaustadmosan. Men dette er vel en mil fra der de har sett den våte engelske setteren... Så da er det vel ikke det du får frem. Ellers så finner jeg ingen andre steder i området som inneholder mos... Men kan hende at det kommer frem på et mer detaljert kart enn det jeg ser på da... Men starter stedsnavnet på mos?

Også om du kan se om det vannet du snakket om, kan det være en elv, eller er det et tjern/vann...

Tusen takk for alle svar. Ser du hvor hun oppholder seg nå?

Klem fra

Skrevet

jeg vil trur det er et vann.Det med mos kan være hvorsom helt i navnet men jeg føler det starter på mos. eller noe som ligner.

akkurat nå trur jeg hun er inne i et hus.

Skrevet

Men du tror ikke det stemmer med Haugsmosan eller Gaustadmosan? Også er det noe som heter Mostua i områdene rundt der... Men nå søker jeg opp ord som inneholder mos i hele komunen der, så jeg vet ikke helt hvor de ligger i forhold til hverandre.

Men sier Aas gård deg noe?

Klem fra

Skrevet

ikke annet en at jeg føler det er en stor gul byggning?

Skrevet

Nå har ikke jeg vært der, men det er i nærheten av den gården som de har observert Rikke 2ganger i løpet av den siste tiden. Men dette er 2km nord for det stedet vi har lett på tidligere tror jeg... Og utfra det du sier om pukkverk, så har jeg funnet et sted det kan være via kart... Men det er motsatt retning i forhold til Ås gård... Men ser du om Rikke evn er langt fra denne gården?

Tusen takk igjen:-)

Klem

Skrevet

Nei jeg får ikke taket på det. føler bare at hun er i ro og ligger i varme.

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Da skal jeg se hva vi kan finne ut av:-) Det er iallefall litt godt at hun ligger inne i varmen da:-)

Men om du får frem noe nytt som vi kan bruke i forhold til dette å finne Rikke håper jeg du sier ifra til meg. Og om jeg lurer på noe mer så håper jeg også det er greit å spørre deg igjen...?

Ønsker deg med dette en riktig god dag videre! Så hører du iallefall fra meg igjen senere!

Stor klem til deg fra

Skrevet

Helt i orden, lykk til ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...