Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg er skikkelig dårlig på å ønske ting, mest fordi jeg ikke husker i farta hva vi trenger. Har sagt til meg selv at jeg skal skrive liste på alt det jeg kommer på nå og da. Vi ønsker jo så klart klær, snuppa er 18 mnd og vokser som bare det Cd`er med barnesanger Eventyrbøker osv men husker ikke stort mere, smykker osv fikk hun mye av i dåps gave, så det trenger vi ikke. Er det noen der ute som kan komme med gode tips til hva vi skal et barn på 18 trenger framover, vi har for all del ikke alt, ikke missforstå meg, men det er bare det at jeg er så dårlig på tenke fram i tid på hva vi trenger !!!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Akebrett dukke dukkevogn ullklær
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Iallefall ikke leker! Vi drukner snart i leker her!!!! Ha ha ha;o) Jentene våre har det meste, hilsen besteforeldrene;o) Så til jul skal eldstejenta få billetter til "Disney on Ice" i Oslo i januar. Mamma skal legge dem inni dvd om Ariel:o) Ellers vet vi ikke helt hva vi skal kjøpe til henne egentlig, men tror det blir cd-spiller til å ha på rommet. Av farmor og farfar ønsker vi oss klær til dem begge, men jeg vet at de "lurer" nok med en eller annen leke;o) Men det er jo greit, for jeg synes de er så snille;o) Det er liksom mamma og pappa som "respekterer" det vi ønsker oss til dem. Svigers er litt mer sånn "det blir det det blir". Jeg liker på en måte begge deler:o)
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 -Duplo -Vanlige bøker og klaffebøker ( Ludde, Tassen feks) -Kaffeservise m bestikk+ lekekjeler, de elsker jo å dekke på og lage mat i den alderen og senere -Enkle puslespill m knotter- feks slike som har 3 figurer som skal i hvert sitt "hull", eller enkle motiv av 4-6 brikker - Gode votter Kommer ikke på mer nå)
Kakeåndsen Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 -dukkevogn - ullklær - treklosser - klær i en str større enn det hun bruker nå - bøker Synes det er litt vanskelig siden vesla nettopp har hatt bursdag og har fått det meste. (Phenix dress, duplo, baby born dukke, masse klær, fisher price learn&laugh bamse, treleker og mye mer)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Ullpysjamas Hvitt bord m/stoler fra IKEA Godstol/Saccosekk Klær generelt Bøker Klosser (med bokstaver og tall - se www.sprell.no) Badeleke® - gått lei av anda og frosken sin
Makka Pakka Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Jeg er så heldig at jeg har klær nok i massevis for jenta mi (14 mnd nå), har arvet og har bunkret opp med ting hun kan vokse inn i. Så det jeg ønsker meg til henne er: -dukkevogn -lekekiste (for å ha leker i) -brio togbane -duplo -møbler til soverommet (mangler alt:- kommode, bokhylle, klesskap. Men dette er jo så dyrt at vi foreldre blir nok å kjøpe det til henne) -sovelys til soverommet - tja, kommer vel på mer etterhvert
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Her er listen vår: http://pic2.piczo.com/eiramor/?g=23175606
Ella i farta Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Klær i større str Ulltøy Ny madrass Gardiner Ting til rommet hans Duplo Huske til rommet Nye bøker
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Vi ønsker oss pappan våres hjem! Håper at han kommer hjem til jul, Det er det eneste vi ønsker!
blond Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 sko, støvler, jakke (evt vårjakke), ullklær, vinterdress (til å ha i reserve)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Jeg tenker hyggelige opplevelser - trenger ikke å være så tingfokuserte hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Snuppa vår går i barnehage og vi har bare 1 parkdress. Skal ønske oss en til til jul så vi slipper å slepe den frem og tilbake... Og så en ajungilak barne-sovepose til å ha i vogna (så vi kan ha en i vogna i barnehagen og en i vogna hjemme).
___ Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Jenta vår er snart 2 år. Vi har vært ganske forsiktige med innkjøpene til nå så den ønskelista kan bli lang: Togbane Duplo Puslespill Bøker Lekekomfyr Lastebil med tipp Akebrett Barnehagesekk Dukke Dukkeseng Dukkevogn CD-spiller + CDer Sovepose Ullsokker Votter Lue Uknuslig barnetalerken Ski Lista blir nok enda løengre nå jeg får tenkt meg om litt mer.
tonebf Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 lekekjøkken med utstyr klær større dyne hmmm så er det vel egntlig ikke noe mer.... han har jo alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå