Gå til innhold

Hva ønsker dere i julegave til barna ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig på å ønske ting, mest fordi jeg ikke husker i farta hva vi trenger. Har sagt til meg selv at jeg skal skrive liste på alt det jeg kommer på nå og da.

Vi ønsker jo så klart klær, snuppa er 18 mnd og vokser som bare det

Cd`er med barnesanger

Eventyrbøker osv

men husker ikke stort mere, smykker osv fikk hun mye av i dåps gave, så det trenger vi ikke.

Er det noen der ute som kan komme med gode tips til hva vi skal et barn på 18 trenger framover, vi har for all del ikke alt, ikke missforstå meg, men det er bare det at jeg er så dårlig på tenke fram i tid på hva vi trenger !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akebrett

dukke

dukkevogn

ullklær

Skrevet

Iallefall ikke leker! Vi drukner snart i leker her!!!! Ha ha ha;o)

Jentene våre har det meste, hilsen besteforeldrene;o) Så til jul skal eldstejenta få billetter til "Disney on Ice" i Oslo i januar. Mamma skal legge dem inni dvd om Ariel:o)

Ellers vet vi ikke helt hva vi skal kjøpe til henne egentlig, men tror det blir cd-spiller til å ha på rommet.

Av farmor og farfar ønsker vi oss klær til dem begge, men jeg vet at de "lurer" nok med en eller annen leke;o) Men det er jo greit, for jeg synes de er så snille;o)

Det er liksom mamma og pappa som "respekterer" det vi ønsker oss til dem. Svigers er litt mer sånn "det blir det det blir". Jeg liker på en måte begge deler:o)

Skrevet

-Duplo

-Vanlige bøker og klaffebøker ( Ludde, Tassen feks)

-Kaffeservise m bestikk+ lekekjeler, de elsker jo å dekke på og lage mat i den alderen og senere

-Enkle puslespill m knotter- feks slike som har 3 figurer som skal i hvert sitt "hull", eller enkle motiv av 4-6 brikker

- Gode votter

Kommer ikke på mer nå:o)

Skrevet

-dukkevogn

- ullklær

- treklosser

- klær i en str større enn det hun bruker nå

- bøker

Synes det er litt vanskelig siden vesla nettopp har hatt bursdag og har fått det meste. (Phenix dress, duplo, baby born dukke, masse klær, fisher price learn&laugh bamse, treleker og mye mer)

Skrevet

Ullpysjamas

Hvitt bord m/stoler fra IKEA

Godstol/Saccosekk

Klær generelt

Bøker

Klosser (med bokstaver og tall - se www.sprell.no)

Badeleke® - gått lei av anda og frosken sin

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har klær nok i massevis for jenta mi (14 mnd nå), har arvet og har bunkret opp med ting hun kan vokse inn i.

Så det jeg ønsker meg til henne er:

-dukkevogn

-lekekiste (for å ha leker i)

-brio togbane

-duplo

-møbler til soverommet (mangler alt:- kommode, bokhylle, klesskap. Men dette er jo så dyrt at vi foreldre blir nok å kjøpe det til henne)

-sovelys til soverommet

- tja, kommer vel på mer etterhvert

Skrevet

Klær i større str

Ulltøy

Ny madrass

Gardiner

Ting til rommet hans

Duplo

Huske til rommet

Nye bøker

Skrevet

Vi ønsker oss pappan våres hjem! Håper at han kommer hjem til jul, Det er det eneste vi ønsker!

Skrevet

sko, støvler, jakke (evt vårjakke), ullklær, vinterdress (til å ha i reserve)

Skrevet

Jeg tenker hyggelige opplevelser - trenger ikke å være så tingfokuserte hele tiden.:)

Skrevet

Snuppa vår går i barnehage og vi har bare 1 parkdress. Skal ønske oss en til til jul så vi slipper å slepe den frem og tilbake...

Og så en ajungilak barne-sovepose til å ha i vogna (så vi kan ha en i vogna i barnehagen og en i vogna hjemme).

Skrevet

Jenta vår er snart 2 år. Vi har vært ganske forsiktige med innkjøpene til nå så den ønskelista kan bli lang:

Togbane

Duplo

Puslespill

Bøker

Lekekomfyr

Lastebil med tipp

Akebrett

Barnehagesekk

Dukke

Dukkeseng

Dukkevogn

CD-spiller + CDer

Sovepose

Ullsokker

Votter

Lue

Uknuslig barnetalerken

Ski

Lista blir nok enda løengre nå jeg får tenkt meg om litt mer.

Skrevet

lekekjøkken med utstyr

klær

større dyne

hmmm så er det vel egntlig ikke noe mer.... han har jo alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...