Abracadabra Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Jeg klarte ikke dy meg, kjøpte en liten ting til mannen min forleden dag, så nå gleder jeg meg til å våkne i morgen og gi ham presang fra den lille i magen! Hehe! Jeg så en boksershorts som sto "Verdens sterkeste far" på, og måtte bare kjøpe den... ;-) Lurer på hva han sier til det! ;-)
Lois Lane Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Å så søtt Hvor kjøpte du den? Jeg vil også kjøpe en sånn
MammaDilla Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Så søtt At jeg ikke tenkte på at den vordende far skulle fått noe i dag.. hehe.. Han får få dobbelt neste år Lurer også på hvor du kjøpte den
Abracadabra Skrevet 12. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2006 Kjøpte den på Match-butikken (mer spesifikt på Sletten Senter utenfor Bergen!), men det er vel en kjede så den bør vel være grei å spore opp! Han ble veldig glad, litt rørt til og med trur eg...
MammaDilla Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Da må jeg en tur på sletten senter.. eller kanskje de har Match på Galleriet?? Skal ijaffal skaffe en slik en
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Kjøpte kort bare jeg... Men han ble veldig glad for det. Står:Du (er-strøket over) blir verdens beste Pappa i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå