Gå til innhold

Advarsel: nå blir det sutring!!!

Anbefalte innlegg

åååå.. jeg er så lei denne prøvingen.. prøver å være optimistisk men nå går jeg inn i 6 pp, og begynner å bli dritt lei hele greia: Vente til mensen er over - vente på EL - ha masse sex (ikke lei det da:-) - vente på IKM - vente med å teste - Det eneste som ikke venter er den fordømte tanta: hu dukker opp like forbanna uansett..

Er sikkert i bedre humør etterhvert, men i dag har rett og slett vært en drittdag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7053364-advarsel-n%C3%A5-blir-det-sutring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov å sutre!!!!

Helt naturlig det!!! Hadde vært mye lettere å takle hvis vi hadde flere sjanser på en mnd!! Men det er jo ikke slik, og det kan gjøre oss veldig oppgitt!! Vite at en går inn i en periode med mest venting... og når det då ikke gir resultat... ja, da er det lov å deppe!!!

Men, det klaffer nok til slutt!!!

Stå på!!

En god *søndagskosemoseoverdose* til deg!!!

åå.. så herlige dere er. Våknet i dag også, med at jeg er sint på hele opplegget (har slutta å bli lei, men: nå bli jeg bare forbanna..)

Men så leste jeg meldingene fra dere og de er så utrolig oppmuntrende. Tusen takk for at dere finnes. I dag er det strålende vær så det skal bli en bra dag.

Her skal vi gå for augustbarn!!

Annonse

Må ikke gi opp håpet,skjønner at man kan bli lei...før jeg fikk eldstejenta så prøvde vi i 2 lange år,men det er virkelig verdt å vente å streve,selv om man blir lei av å til...

Hva med å prøve akupunktur da? kan hjelpe mot mye forskjellig det,lille pjokken satt nesten med en gang etter at jeg begynte med akupunktur :)

Lykke til alle frustrerte damer,det blir nok deres tur også :)

et lite håp....

i følge forskning bruker et vanlig gjennomsnitt par i fruktbar alder 6 måneder på å bli gravide..

så jeg sier stå på..

(men skjønner godt din frustrasjon.. finnes ikke noe værre en å gå å vente)

Jeg forstår godt at du er lei nå geddy! Må være vanskelig å håpe og bli skuffet igjen og igjen.. Masse lykke til kjære deg!! Har ikke så mange gode råd da jeg er i startgropen og venter min andre IKM til uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...