Gå til innhold

Advarsel: nå blir det sutring!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå.. jeg er så lei denne prøvingen.. prøver å være optimistisk men nå går jeg inn i 6 pp, og begynner å bli dritt lei hele greia: Vente til mensen er over - vente på EL - ha masse sex (ikke lei det da:-) - vente på IKM - vente med å teste - Det eneste som ikke venter er den fordømte tanta: hu dukker opp like forbanna uansett..

Er sikkert i bedre humør etterhvert, men i dag har rett og slett vært en drittdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg kjempegodt! For oss e det blitt så gale at me e tilogme lei av masse forpliktende sex under el.... Sukk!! Men men, me får trøste oss med t det kommer til å gi oss resultater til slutt!

Trøste klem fra meg!

Skrevet

Det er lov å sutre!!!!

Helt naturlig det!!! Hadde vært mye lettere å takle hvis vi hadde flere sjanser på en mnd!! Men det er jo ikke slik, og det kan gjøre oss veldig oppgitt!! Vite at en går inn i en periode med mest venting... og når det då ikke gir resultat... ja, da er det lov å deppe!!!

Men, det klaffer nok til slutt!!!

Stå på!!

En god *søndagskosemoseoverdose* til deg!!!

Skrevet

Jeg vet....

Ventingen er IKKE gøy :-(

Men; resultatet er verdt å vente på, og miste håpet må vi aldri!!!!!

Oppmuntringsklem fra meg.

Skrevet

åå.. så herlige dere er. Våknet i dag også, med at jeg er sint på hele opplegget (har slutta å bli lei, men: nå bli jeg bare forbanna..)

Men så leste jeg meldingene fra dere og de er så utrolig oppmuntrende. Tusen takk for at dere finnes. I dag er det strålende vær så det skal bli en bra dag.

Her skal vi gå for augustbarn!!

Skrevet

det suger å prøve..... klaffer jo aldri!! :-( min 11 pp nå, og jeg er møkka lei

Skrevet

Må ikke gi opp håpet,skjønner at man kan bli lei...før jeg fikk eldstejenta så prøvde vi i 2 lange år,men det er virkelig verdt å vente å streve,selv om man blir lei av å til...

Hva med å prøve akupunktur da? kan hjelpe mot mye forskjellig det,lille pjokken satt nesten med en gang etter at jeg begynte med akupunktur :)

Lykke til alle frustrerte damer,det blir nok deres tur også :)

Skrevet

Når i syklusen bør man prøve akupunktur.. Jeg er åpen for alt, jeg.. men litt usikker på når det er best å gjøre det..

Skrevet

et lite håp....

i følge forskning bruker et vanlig gjennomsnitt par i fruktbar alder 6 måneder på å bli gravide..

så jeg sier stå på..

(men skjønner godt din frustrasjon.. finnes ikke noe værre en å gå å vente)

Skrevet

Jeg forstår godt at du er lei nå geddy! Må være vanskelig å håpe og bli skuffet igjen og igjen.. Masse lykke til kjære deg!! Har ikke så mange gode råd da jeg er i startgropen og venter min andre IKM til uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...