Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Hei! Jeg lurer litt på franske navn. Eugene er pent syns jeg.. Er det noen som kan hjelpe meg med flere franske navn? Gutte å jente navn? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg anbefaler deg å gå på www.babynameworld.com. Der har de en egen liste med franske navn med betydning... Kan jo liste opp noen... Adora - elsket Bella - vakker Carissa - øm berøring Destinee - skjebne Elle - jente Genevieve - hvit bølge Audric - gammel og vis hersker Byron - bjørn Chandler - lysmaker Dominique - tilhører Gud Franklin - fri mann Jaimie - Jeg elsker... Jean - Gud er nådig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 12. november 2006 #3 Del Skrevet 12. november 2006 Amélie Delphine Audrey Juliette Simone Sophie Annabelle Cedric Mathieu Lucien Vincent Louis Vet ikke hvor "in" eller "ut" disse navnene er i Frankrike i dag, men jeg synes de klinger fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå