Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Hva synes dere om det navnet? Er det ikke på tide at det kommer tilbake og at det gamle tullet rundt navnet forsvinner? Det er ihvertfall vanlig i Sverige på unge jenter og som kjent kommer vi i Norge etter. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newdawn Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 Første jeg tenker når jeg ser det navnet er prøvedukke, som i det barne tv Petra Prøvedokke. Men egentlig er det jo et fint navn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg liker det godt jeg:) Syns det er et skjønt navn! Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg liker Petra godt. Det kommer nok tilbake hit også. Ikke noe navn var jo mer belastet enn Emma, men det er det vel ingen som tenker på lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsetrollet Skrevet 12. november 2006 #5 Del Skrevet 12. november 2006 Synes det er fint jeg. Kult at det ikke er så mange som heter det. Kan hende du allerede har skjekker på ssb, men legger ved linken jeg. http://www.ssb.no/emner/00/navn/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 12. november 2006 #6 Del Skrevet 12. november 2006 Helt enig! Jeg synes det er veldig fint. Tenker på boken om Carsten og Petra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå