Gå til innhold

har kansje spurt før??

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fra skien her med termin rundt 17 desember??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, termin 7 desember.. har svart på det før, men fort å glemme.. virker ikke som det er så mange fler fra skien her... hmmm... de er her kanskje.. Kikket etter deg noen dager her, men du har vært litt vekk elelr?

Du bodde på klyve ikke sant? eller husker jeg HELT feil:o)

Skrevet

har termin 20.desember,og bor i skien.er en del her inne og leser,men er ikke alltid så flink til å skrive.:)er vel kanskje flere som meg...:)

skal prøve å bli flinkere.

Skrevet

hei julebarn:o) kosli at det er fler som er herfra:o)

Skrevet

koselig at det er flere da:) hadde jo hvert morro med et treff hvis dere er intereserte i det?? altid koselig og møte nye mennesker?? har dere flere barn el er dette 1??

Skrevet

kanksje det... men vet ikke helt når det skulle blitt:o) hehe.. dette er vår første, du?

Skrevet

er våres første oxo:) så gleder meg til og bli mamma for første gang..har prøvd lenge oxo så dette er en ordentlig kjærlighets barn..heh

Skrevet

det hadde vært moro å møttes,men blir kanskje vanskelig nå før jul.vet ihvertfall med meg selv at det er litt for mye å ordne til både jul og baby.men det kunne jo vært moro å møttes når babyene er på utsiden!:)eller hva syns dere?

Skrevet

jeg bor ikke i i skien, men i porsgrunn...ikke så langt unna da.

Skrevet

jo fler jo bedre synes nå jeg ihvertfall!kjempe kosli å bli kjent med fler i samme situasjon!og som bor i nærheten ikke minst!:)

Skrevet

hei lotus :) jeg er fra porsgrunn je oxo men bor i skien nå:) hvor i porsgrunn er du fra da??

Skrevet

er jo koselig og møte folk med barn på samme alder og dele erfaringer osv... dette er mitt aller 1 barn så har jo ikke noe erfaring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...