Gå til innhold

Juni: Bare jeg som synes babysvømminga er forferdelig?

Anbefalte innlegg

Her er det pappaen som har fått æren av å dra på svømming med prinsessa, men 4.gang ble jeg også med, bare så jeg også kunne se hva det går ut på.

Det var IKKE noe stas! 2 ganger dykket vi henne under, og hun illskrek. Instruktøren måtte bære henne halve tida vi var der, og bare hun fikk bittelitt vannsprut i ansiktet skrek hun videre. Var helt på gråten selv, jeg... Hun hadde visst ikke grått såå mye de andre gangene, men allikevel. I garderoben etterpå tok det også helt av. Hun sovna i hvert fall som en stein da vi la henne den kvelden...

Jeg har jo litt vannskrekk selv, så er vel derfor jeg reagerer sånn (kanskje det hun har arvet etter meg også ;))

Jaja, jeg blir ikke med neste gang, for å si det sånn. Heldigvis syntes ikke pappaen det var så ille :-)

Har bare hørt positive erfaringer fra alle andre. Er det bare jeg som synes det er fælt?

Fortsetter under...

huff..hørtes ikke arti ut...nå har de ikke det tilbudet her...men hvis det er sånn som du sier. så like greit. vi har hatt han med i bassenget. vanlig familie søvmming. og da stor koser han seg. men han liker heller ikke å få vann ifjese. trur jeg hadde droppet den der svømminga jeg!!!!

Jeg syns babysvømminga er kjempestas og det syns jenta mi også. Vi holder på med kurs 2 nå. Hvis du har vannskrekk og barnet ditt oppfatter signaler på dette kan jo det føre til usikkerhet hos henne.

Vi hadde en episode under det første kurset hvor jenta mi sa klart i fra om at hun ikke ønsket å dykke ved å skrike hver gang hun fikk vann i ansiktet. Da fikk vi beskjed fra instruktøren om at vi skulle begynne vanntilvenning igjen (lek og moro i vannet, med litt spruting av vann i nakken, hode og til slutt i ansiktet). Og nå dykker hun igjen som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...