Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Heisann! Du har sett på meg før, uten at du har klarte å se noe. Kan du prøve engang til. Ka mnd ser du at eg blir gravid? 021175
Twig Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei stine! Jeg ser noe i februar.. litt usikker
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hei du! Takk for svar! Må innrømme at eg begynne å miste litt mot... Både Chanelle2, nattinatt, Elactica og kimby har spådd meg gravid før jul... Men begynne å miste litt av håpet! Eg e så klar for å få en liten spire!! Men du ser heller ingen hindring for at det ikke skal skje?? Må ikke gjøre noe annet enn å slappe av?? Eller Takk for at du tok deg tid!
Twig Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg og har spådd deg det før, etter det jeg husker.. Ser heller ingen hindringer på deg =) jeg fikk opp en veldig bak februarmåned, så det kan være at det skjer litt før.. Men du slappe av, jeg føler meg litt "stresset" når jeg ser på deg. Håper det klaffer snart for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå