ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Vil takke for fine svar jeg har fått på tidligere innlegg.Dere er supre!!Og dere skal vite at tankene mine går til dere også,hvem dere nå enn er. Som kanskje noen har fått med seg testet jeg igår negativt(IKM torsdag),men tanta har fortsatt ikke vist seg.Har ingen stor tro på at jeg kan være gravid,men et ørlite håp finnes da.Har aldri vært 3 dager forsinket før,så hvis den ikke kommer imorgen heller så vurderer jeg ny test.Min historie er en datter på 2,5 år,MA i april (den er fortsatt vond å svelge),og er foreløpig i 6pp.
attpåklatt!! Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei og god kveld!! Skulle hatt nicket ditt i kveld... for eg er ventende!!! Er 16 dager over forventet ikm... har testet.. men er neg! Testet senest på onsdag! Dette er et koselig forum... mange kjekke og flotte jenter her!! Gjør det " lettere" å vente.. hehe! *krysser fingre for deg* Klemklem!!
ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Merkelig at det er negativt svar når du er sååå forsinket.Åh,da hadde jeg blitt gal....Kjempemasse lykke til:) Klem
attpåklatt!! Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Hehe.. har vært litt gal en ukes tid.... Skal heldigvis til gyn med ul på torsdag... Hadde veldig lyst til å kjøpe test idag.. men orker ikke se det blanke vinduet.. hehe! Lite snev av testeangst!!! *krysser alt eg har for at eg har hatt sen el...* Er det første du venter på??
ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Vet ikke helt om jeg har tolket spørsmålet riktig,men det er mitt andre barn jeg venter på,men mitt tredje svangerskap.
attpåklatt!! Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hehe.. litt trøtt her!! Men, du tolket riktig.. lurte på om du hadde fra før ja.. Eg har to. Vil ha en attpåklatt!!! Eg vil! Eg vil! Eg vil!!
attpåklatt!! Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Så trøtt ja... du hadde jo skrevet det i hovedinnlegget.. hehe! Sorry!
ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2006 Hvor gamle er de barna du har da:) ?
attpåklatt!! Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 De er 7,5 og 6!! 1 og 2 klasse!! Store blitt...
ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2006 Ja,da bli det nok kos med en liten baby igjen:) De to store kommer sikkert til å elske å hjelpe til og dulle med babyen.Da sier jeg god natt,logge meg sikkert inn imorgen.Sov godt
attpåklatt!! Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 God natt og sov godt!!!!!!!!!!!!!! "snakkes" gjerne i morgen ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå