Gå til innhold

Juni: Har dere noen gode krabbetepper å anbefale?u/t


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

jeg har bare kjøpt sånn bokstav/gummi matte på nille

kjekk og grei, lett å tørke gulp, masse farger, sklir ikke

litt for fargerikt for min del...men, barnet mitt liker det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så glad i fargerike ting, men må vel nesten ha litt av det for snuppa sin skyld...

 

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en matte (svart) på reflex. teodor liker godt å leke på den:)

 

de siste dagene har jeg forsøkt å se hva han gjør når han ligger rett på gulvet. det er vel greit at man legger han på magen da. og at det ikke er så gulvkaldt. i allefall ligger han i ett øyeblikk med ansiktet ene veien, en kort stund etter helt andre veien. og det er myyye mer moro å ligge rett på gulvet her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noe som heter sympatec matte. Du får kjøpt dem på ulike fargehandlere. Det var helsestasjonen som anbefalte det. De er kjempe fine, i mange ulike mønstre og i metervare. De er lette å bære med seg på besøk til familie og venner.

 

Jeg kjøpte min på "Fargerike" i oslo og de forstod hva jeg mente da jeg spurte etter krabbeteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en sånn yogamatte på G-sport til 149 kr, limegrønn. Ellers bruker vi bare lammeskinn og forskjellige pledd / krabbetepper fra f.eks Kid og Princess....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt et teppe på skeidar...med gater og diverse...så r kanskje ikke noe for tulla di!?!?!! men det er genialt for øving på å krabbe:) Ganske så stort og fint også...ca 130*200...kosta 400 kr tror jg...:) lillegull kan bruke det i laaaang tid fremover...kjøre bil rundt i gatene og "fylle" bensin og stikke innom butikken etc:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...