JADDAjada Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 jeg har bare kjøpt sånn bokstav/gummi matte på nille kjekk og grei, lett å tørke gulp, masse farger, sklir ikke litt for fargerikt for min del...men, barnet mitt liker det
~Endorfina~ Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg er heller ikke så glad i fargerike ting, men må vel nesten ha litt av det for snuppa sin skyld... Takk for tips
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 har kjøpt en matte (svart) på reflex. teodor liker godt å leke på den:) de siste dagene har jeg forsøkt å se hva han gjør når han ligger rett på gulvet. det er vel greit at man legger han på magen da. og at det ikke er så gulvkaldt. i allefall ligger han i ett øyeblikk med ansiktet ene veien, en kort stund etter helt andre veien. og det er myyye mer moro å ligge rett på gulvet her om dagen.
ChriChri Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Jeg har kjøpt noe som heter sympatec matte. Du får kjøpt dem på ulike fargehandlere. Det var helsestasjonen som anbefalte det. De er kjempe fine, i mange ulike mønstre og i metervare. De er lette å bære med seg på besøk til familie og venner. Jeg kjøpte min på "Fargerike" i oslo og de forstod hva jeg mente da jeg spurte etter krabbeteppe.
Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Kjøpte en sånn yogamatte på G-sport til 149 kr, limegrønn. Ellers bruker vi bare lammeskinn og forskjellige pledd / krabbetepper fra f.eks Kid og Princess....
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Jeg har kjøpt et teppe på skeidar...med gater og diverse...så r kanskje ikke noe for tulla di!?!?!! men det er genialt for øving på å krabbe:) Ganske så stort og fint også...ca 130*200...kosta 400 kr tror jg... lillegull kan bruke det i laaaang tid fremover...kjøre bil rundt i gatene og "fylle" bensin og stikke innom butikken etc:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå