Gå til innhold

Noen fra Ringerike/krødsherad eller nærheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så veldig få her inne fra Ringerikstraktene? Er det bare jeg som er gravid fra Ringerike? HE HE.

Jeg har temin i begynnelsen av april og venter nr 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 6 mars og skal føde på ringerike.....

er vel fra den såkalte kunstnerdalen...

Skrevet

vokst opp der. har all familie der oppe

Skrevet

Hei. Jeg bor på hønefoss og har termin 3.mars. Vi skal ha nummer to. Har ei datter på snart 3 år.

Skrevet

Bor i Hole, men bare et par km fra kommunegrensa til Ringerike. Har vokst opp på Norderhov og har akkurat flytta hjem etter ti år rundt om kring. Venter nr 3, har termin 28 mai. Spent på å føde på Ringerike Sykehus for første gang. Noen med erfaring som kanskje kan dele disse med meg? Har de f.eks. lystgass?

Skrevet

hei du, er fra kunstnerdalen selv... skal føde på Drammen jeg da, med termin 7. april..

Skrevet

Hei. Jeg fødte på ringerike forrige gang. Var veldig fornøyd, de har lystgass. Fikk enerom og pappaen fikk ligge der første natten. Vet de har familierom også, for de som bor litt lengre unna. Eller andre får også tilbud om å bruke det hvis det ikke er så mange andre der. Veldig koselig sted å være på, med kjøkken som vi kan disponere. Du kan glede deg.

Skrevet

hei! hvem er du da anonym me termin i 7april?

Skrevet

25 år fra Hønefoss. Har en gutt på nesten halvannet år fra før, og har enda en gutt i magen. :) Termin 12. mars!

Skal dere alle føde på Ringerike eller? Jeg fødte der sist, og drar mer enn gjerne tilbake en gang til! :)

Skrevet

Jeg skal føde på Ringerike hvertfall....selvom jeg godt kunne tenkt meg ett annet sted, men skal nok overleve..

Skrevet

Ei jente fra Sigdal, du da? Fra Kunstnerdalen ikke sant?

Skrevet

har du født på ringerike før, Lindasnuppa med liten spire?

Skrevet

Jepp jeg har det mamman_til_Noah +++

Fødte der i feb 05....dessverre møtte jeg bare på gamle sure jordmødre...følte meg ikke velkommen, håper jeg er heldigere denne gangen. Vet det er flere som er misfornøyd med jordmødrene der.

Skrevet

jepp jeg kommer fra modum....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...