Gå til innhold

cerazette

Mamman¤til¤Jentepåsnart4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er det noen som har erfaringer med cerazette? Fikk skrevet ut av legen, med beskjeden om å lese pakkens bruksanvisning, men i pakkens bruksanvisning står det "etter gravidtitet - etter avtale med legen" eller no sånt. Kan man bare starte på et brett sånn når som helst? fødte 12 uker siden, ikke fått mensen. Noen som har erfaringer - Gode - dårlige med cerazette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bare begynne når som helst.. men er ikke sikker den første uka... fungerer som minipillen, men trenger ikke ta den på timen.. sikker selv om det går 12..

Skrevet

Hei!

Fikk cerazette hos legen min jeg, og begynte rett på dagen etter at jeg hadde vært der. Hadde ikke fått mensen, gutten min var vel ca tre mnd. Han er nå åtte, og har fremdeles ikke hatt mens.

Skrevet

Har hørt om mange som får bivirkninger i form av uregelmessige blødninger av dem. jeg har gått på dem i to uker bare. Men jeg har kraftig blødnng i 1 uke nå. Skikkelig kjedelig. Men jeg tenkte jeg skulle prøve i 2 mnd og se om det blir noe bedre før jeg gir meg.

Skrevet

Bare å begynne rett på!

Noen blør ikke i det hele tatt... Jeg blødde hver dag og MYE i to måneder.. Så jeg slutta.... Men er jo verdt et forsøk!

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om å bare begynne. Hadde en ukes blødning etter en ukes bruk tror jeg det var. Men har ikke blødd noe etter det, har brukt dem i 4 mnd.

Skrevet

Kan begynne når som helst. Jeg går på cerazette nå, men skal høre om det finnes alternativer fordi jeg har så hyppige blødninger ...

Skrevet

Jeg har brukt cerazette i en måned nå. Har akkurat begynt på brett nr. 2. Fikk en menstruasjonslignende blødning etter ca. en uke, som varte i en drøy uke...Etter det har jeg ikke blødd noe mer. Men, etter 3-4 ukers bruk har jeg fått KRAFTIGE humørsvigninger.Føler meg helt gravid i humøret jeg, og det er ikke gøy!! Andre som har lignende erfaringer??? (I forhold til humørsvigninger)

Skrevet

Enig med deg, å jeg brukte dem kun 14 dager! Orket ikke mer jeg, blødde som bare det og humøret var helt forferdelig....!!!

Skrevet

Har begynt på brett nummer tre, og har ennå ikke hatt noe blødning.

Merker ingenting jeg...

Skrevet

Jeg har begynt på mitt 3. brett og jeg har ikke hatt en eneste blødning og ingen andre bivirkninger:)

Skrevet

Takk for mange svar :-) Det ser ut til at det er helt opp til hver kropp om man reagerer eller ikke, så det er vel bare å kaste seg i det..

Har det så utrolig fint nå jeg, - lykkelig hjemmeværende med barnet mitt, (permisjon) kiloene går sakte men sikkert nedover, ikke plaget av den ekle mensen med påfølgende pms, rusler turer i Bergensregnet, har så lite lyst å ødelegge denne lille drømmeverden min, men må vel bare hoppe i det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...