Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 på magen min :-/ Noen gode råd?
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Må vel trening og atter trening til for å få den bort. Har du prøvd bailaine (tror det er sånn det skrives). Har prøvd èn gang men syns det var litt dyrt. Der strammes kroppen opp med maskin.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 Hvor får jeg tak i det? Hva er prisen? Bare den går bort er det verdt det :-)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 http://norge.bailine.biz/web/salonger.php Her finner du det. Husker ikke helt hva prisen var. Du får første time gratis. Det er sikkert 2-3 år siden jeg prøvde det. Har en sånn liten sak hjemme som jeg kjøpte gjennom et blad som går ut på det samme, men har ikke brukt den siden fødselen. Skal få brukt den nå : )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2006 Da har æ lagra nummer, får ringe på Mandagen :-) Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå